سردار مجتبی فدا روز پنجشنبه در جشنواره و نمایشگاه پایگاههای مقاومت بسیج برتر طرح اسوه استان اصفهان افزود:  این تعداد جهیزیه در قالب طرح مهر کریمانه۲ تهیه شد و امروز ۴۰ سری آن به منظور ارائه به زوج‌های محله‌های مختلف تحویل پایگاه مقاومت خواهد شد.
وی ادامه داد: طرح کریمانه یک همزمان با آغاز سال تحصیلی به منظور تامین لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت برگزار شد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: همچنین در این همایش از ۲ پایگاه نمونه و اسوه کشوری و ۲۳ پایگاه بسیج اسوه استانی تجلیل و فرماندهان این پایگاهها در قالب غرفه‌های نمایشگاه با سایر فرماندهان پایگاهها به تبادل تجربیات و موفقیت‌ها خواهند پرداخت.
وی افزود: در اولین سال گام دوم انقلاب اسلامی و صرورت نقش آفرینی بسیج در دفاع از اسلام و انقلاب و همچنین اجرایی کردن تدابیر رهبر معظم انقلاب، توجه به پایگاهها با انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی و حمایت سردار سلامی جز برنامه های ویژه استان قرار گرفته است.
سردار فدا تاکید کرد: بی شک عملیاتی شدن این طرح مستلزم فراهم شدن امکانی برای فرماندهان پایگاههاست تا در سایه آن همانند دهه ۶۰ در مناسبت ها و حماسه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.
وی اضافه کرد: تجربه نشان داد مهمترین رکن در موفقیت پایگاههای بسیج؛ نقش آفرینی فرماندهان آن است و لذا در همین راستا آموزش و  توانمند سازی فرماندهان باید دستور کار قرار گیرد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: ضرورت دارد پایگاههای بسیج به توانمندی برسند که با بهره گیری از ظرفیت های محلی و فعال کردن آنها در راستای برنامه های بسیج در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم نقش آفرینی کنند.
وی تصریح کرد: در همین راستا دامنه اختیارات فرمانده پایگاه بسیج باید فرصتی را فراهم کند تا  فرماندهان با فراغت بیشتر برنامه های بسیج را دنبال کنند.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج و فعالیت های آن متعلق به آحاد مردم به جز معاندان که در جامعه انگشت شمار هستند قرار دارد و اذا باید با بهره برداری از این فرصت زمینه جذب، آموزش و به کارگیری اقشار مختلف مردم در بسیج فراهم شود.
جشنواره و نمایشگاه پایگاههای مقاومت بسیج برتر طرح اسوه استان اصفهان با حضور فرماندهان خواهر و برادر پایگاههای مقاومت بسیج استان اصفهان در ناحیه مقاومت امام صادق (ع) برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.