نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اصفهان در طول تاریخ تعیین کننده بوده است و این حقی است که همواره استان اصفهان بر گردن دولت مرکزی دارد. بنابراین این انتظار را از دولت داریم که از حق اصفهان نگذرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حیدرعلی عابدی، عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان و استان اصفهان نقش تاثیر گذاری در انقلاب اسلامی و جنگ داشتند. نقش اصفهان در طول تاریخ تعیین کننده بوده است و این حقی است که همواره استان اصفهان بر گردن دولت مرکزی دارد. بنابراین این انتظار را از دولت داریم که از حق اصفهان نگذرد.

وی افزود: وقتی رییس جمهور در صحن مجلس بحث احیای زاینده رود را مطرح کرد، برخی نمایندگان در این خصوص اعتراض کردند و همین امر سبب شد که دیگر رییس جمهور مانند قبل در بحث احیای زاینده رود جدیت نشان ندهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به چه دلیلی طرح بهشت آباد 6 سال است که تعطیل شده است. چرا دولت در این خصوص هیچ موضعی نمی گیرد!؟ دولت برای اجرای توزیع عادلانه آب باید حقابه اصفهان را محترم بشمارد.

عابدی گفت: هم اکنون بیماران در بیمارستان‌ها وضعیت مطلوبی ندارند چون استانداردها رعایت نمی‌شود. همچنین در شرق اصفهان در توزیع امکانات نامتوازن عمل شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: سیستم اداری باید یکپارچه و اصلاح شود. نمی‌توان در یک اداره عناوین مختلف استخدامی از قبیل پیمانی، شرکتی، خرید خدمت و... داشت. این عناوین باید یک نام داشته باشند و این نیروها هر چه سریع تر تعیین وضعیت شوند.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.