دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان از  هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ روز دوشنبه در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۷۸ بر ۶۱ از میهمان جنوبی خود شکست خورد.

در این دیدار که با حضور بیش از یکصد تماشاگر علاقمند به ذوب‌آهن برگزار شد و استقبال کمتری نسبت به دیدارهای گذشته این تیم به‌عمل آمد، تیم مهمان کوارتر نخست را با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ پیروز شد و کوارتر دوم را هم با حساب ۲۱ بر ۹ از آن خود کرد.

تیم میمهان، کوارتر سوم را نیز با پرتاب‌های سه امتیازی آغاز کرد و باعث شد با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ این کوارتر را برنده شود و در کواتر پایانی، ذوب‌آهن برغم پیروزی ۲۲ بر ۲۱ در مجموع این بازی را با نتیجه ۷۸ بر ۶۱ واگذار کرد.

در این دیدار برای تیم ذوب‌آهن اصفهان مجتبی رجائی، سیامک ترابی‌خواه، پویا یخچالی، محمد زارعی، جاناتان داگ بو، رسول سلطانیان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوشدونی، سجاد پذیرفته، امید اسدیان و نمانیا بسوویچ بازی کردند.

همچنین در تیم شمیدر تهران، درو درغوکاسیان، رافی درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اوجافی، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی، مسعود سلیمانی، مایک مازیار رستم پور، محمد امین صداقت گهر، آرن داوودی و  واورلی ساموئل بازی کردند.

قبل از این بازی در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم ذوب‌آهن با ۳۱ امتیاز در رده هفتم و شمیدر تهران  با ۳۷ امتیاز در جایگاه ششم قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.