دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان از  هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ از میهمان جنوبی خود شکست خورد.

در این دیدار که با حضور بیش از ۳۰۰ تماشاگر برگزارشد، کوارتر نخست را تیم ذوب‌آهن با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ پیروز شد و کوارتر دوم را تیم میهمان ۲۲ بر۱۳ تیم میزبان را شکست داد.

تیم میمهان کوارتر سوم را نیز با نتیجه  ۱۶ بر ۱۱ پیروز شد و در کواتر پایانی ذوب آهن هم ۱۹ بر ۱۴ بازی خوبی به نمایش گذاشت اما در مجموع با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ شکست خورد.

برای تیم ذوب آهن اصفهان  در این دیدار مجتبی رجایی، سیامک ترابی‌خواه، محمد زارعی، جاناتان داگ‌بو، حسین مکاریان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوش دونی، فرهاد صبوری، سجاد پذیرفته، و نمانیا بسوویچ بازی کردند.

همچنین در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز مهدی مرادی‌نسب، محمد شهریان، نیما عامرپور، وحید حاجیان، سعید محمدی، سعید داور پناه، هادی ثابتی نژاد، رضا رنجبر، مهدی ترابی، سهیل شغیب، بابک نظافت و محمد خالقی‌فر بازی کردند.

در جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور تیم ذوب آهن اصفهان با ۳۱ امتیاز در رده هفتم و پالایش نفت آبادان با ۴۱ امتیاز دوم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.