معاون استاندار و فرماندار اصفهان روز دوشنبه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: این طرح‌های  عمرانی با سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، ملی- استانی، منابع داخلی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخش خصوصی در شهرستان اصفهان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
حسین سیستانی بیان کرد: از مجموع این طرح‌ها،  ۱۴۴ طرح  شهری با اعتبار سه هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال و ۷۸ طرح روستایی با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اقدام‌های لازم در مورد برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ماه‌های گذشته، انجام شده و این روند با دقت در حال پیگیری است.
وی اضافه کرد: ۴۷۵ داوطلب برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از بررسی در هیات اجرایی ۵۳ داوطلب انصراف دادند و صلاحیت ۵۵ داوطلب تأیید نشده است.

سیستانی اضافه کرد: از تعداد داوطلبان باقیمانده در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان، پس از اعلام نظر نهایی هیات نظارت بر انتخابات، صلاحیت ۱۴۰ داوطلب برای شرکت و رقابت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأیید شد که امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.