'صیون ماه گرفته' روز جمعه در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: همه ما هویت و شناسنامه ایرانی داریم و باید برای تعیین سرنوشت کشورمان در انتخابات شرکت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز برای رای دادن به دبیرستان صفورای اصفهان مراجعه کردم اما این شعبه بدلیل استقبال بسیار خوب مردم، صف بسیار طولانی داشت و تصمیم گرفتم ساعت دیگری برای رای دادن مراجعه کنم.
نماینده کلیمیان با اشاره به اینکه از اول انقلاب در همه انتخابات شرکت کرده ام، افزود: جامعه کلیمیان نیز همواره استقبال خوبی از برگزاری انتخابات داشته اند.
وی با اشاره به تاثیر این انتخابات در عرصه داخلی و خارجی، گفت: همه کشورهای خارجی هم اکنون در حال رصد انتخابات ایران هستند و این انتخابات در آینده سیاست خارجی کشورمان تاثیر زیادی خواهد داشت.
'ماه گرفته' با تاکید براینکه انتخابات در ایران بطور کاملا آزاد برگزار می شود، افزود: از زمانی که رئیس جمهوری منتخب معرفی می شود، همه باید پشتیبان او باشیم تا بتواند اهداف و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را بخوبی به پیش ببرد.
جمعیت کلیمیان اصفهان حدود 2 هزار نفر است.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت، صبح روز جمعه همزمان سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، انتخابات اولین مرحله میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در شهرستان اصفهان آغاز شد.
ت/3011 / 6027 خبرنگار: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.