رضا دهقانی شامگاه جمعه در نشست اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: یک روز پیش از افتتاحیه رسمی، افتتاحیه معنوی  این جشنواره با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در گلستان شهدای اصفهان همراه با تجدید میثاق هنرمندان با شهدا وآرمانهای امام(ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اصفهان از معدود استان‌هایی است که به طور رسمی آیین افتتاحیه خواهد داشت و پس از  افتتاحیه، دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان خاطر نشان کرد: در آیین افتتاحیه ۳ برنامه بزرگداشت از سینماگران استان اصفهان را برگزار خواهیم کرد و از تلاش‌های آن‌ها در عرصه هنر سینما قدردانی خواهد شد و همچنین از خانواده شهید عبدالرسول زرین در آستانه چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

دهقانی اظهار داشت: از ویژگی جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته  اهدای جایزه مقاومت است که  یکی از بخش‌های ویژه‌ای است که به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به یکی از هنرمندانی که در عرصه مقاومت فعالیت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد، تعلق می‌گیرد. 

وی خاطر نشان کرد: امسال به کمک بخش خصوصی و رایزنی های انجام گرفته با اتحادیه تهیه کنندگان، شاهد اکران ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان خواهیم بود.

دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در ۲ پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.