تیم‌های فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهید اسماعیلیان با یکدیگر دیدار کردند که در پایان، نماینده آران‌وبیدگل با نتیجه ۳  بر ۱ توانست مهمان خود را شکست دهد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه، صدرنشین گروه دوم در این بازی تنها توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ در ست اول برابر فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل به پیروزی برسد.

میزبان اما شرایط دیگری داشت و در این بازی نفس‌گیر توانست در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتیجه‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۳۴ بر ۳۲ تیم شهرداری ارومیه را از پیش‌رو بردارد.

تیم‌ فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل در ۱۲ بازی پیشین خود ۵ برد به دست آورد و هفت دیدار دیگر را به حریفان واگذار کرده بود.

تیم شهرداری ارومیه در صدر جدول گروه دوم لیگ دسته یک قرار دارد که تا کنون در ۱۲ بازی پیشین پیروز میدان بود و در دیدار امروز نخستین باخت را تجربه کرد.

تیم فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل در بازی بعدی روز دوشنبه، هفتم دی‌ماه مهمان اودیما نور مازندران است.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور ۲۱ تیم در قالب ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی برگزار می‌شود که تیم والیبال فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل در گروه دوم با تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، اودیما نور مازندران، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.