آرش صادقی شامگاه یکشنبه پس از دیدار این تیم برابر سپاهان به میزبان سالن ۲۵ آبان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در این دیدار اشتباه‌های زیادی داشت و بازی خوبی نکرد؛ تعطیلی لیگ برتر تیم را از شرایط بازی دور کرده است.

وی بیان کرد: وقفه‌ها، سفر دایمی تیم‌ها برای مسابقه و فشردگی بازی‌ها موجب شده است در کیفیت تیم‌ها و بازی‌هایشان تاثیر بگذارد و بی‌کفیت شود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان نیز گفت: تیم ما بازی خوب و باکیفیتی را در این دیدار برابر راه‌یاب ملل مریوان ارایه کرد، سرویس های خوبی زد و توانست با فشار آوردن به تیم مقابل، پیروز میدان شود.

رحمان محمدی‌راد با ابراز امیدواری نسبت به این که تیم والیبال سپاهان قطب نخست لیگ برتر شود، اضافه کرد: تیم ما در این دیدار بازی باکیفیتی ارایه داد و با تلاش بازیکنان توانستیم تیم حریف را شکست دهیم.

وی با تاکید بر اینکه فشردگی دیدارهای لیگ برتر به بازیکنان صدمه می‌زند، ادامه داد: تیم سپاهان برای پیروز در دیدار آینده برابر شهرداری ارومیه تلاش خواهد کرد و برنامه‌های خود را عملی می‌کند.

دیدار معوقه هفته هشتم مسابقات سوپرلیگ والیبال ایران عصر روز یکشنبه بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و راه‌یاب ملل مریوان با میزبانی سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و برتری میزبان به پایان رسید.

تیم سپاهان در این دیدار توانست با ارایه یک بازی برتر و هوشمندانه با نتیجه سه بر صفر، مهمان خود را شکست دهد.

سپاهان در جدول رده‌بندی لیگ والیبال با ۶ برد در رده چهارم است و تیم راه‌یاب ملل با یک برد در رده دوازدهم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.