عصام یحیی‌العماد، شامگاه سه‌شنبه در مرکز جهانی ولی عصر(عج) در اصفهان با اشاره به پیشینه خود در وهابیت افزود: این فرقه تصویری دروغ، زشت، غیرعقلانی، غیراسلامی و مخالف سنت از شیعه به پیروان و مخاطبان خود القا می‌کرد.
وی اظهار داشت: این فرقه با حرام دانستن ارتباط با شیعیان و منزوی کردن کسی که با شیعیان ارتباط برقرار می‌کرد، اجازه تحقیق و پژوهش را از پیروان خود در باره این مکتب می گرفت و اجازه نمی‌داد فرصت سنجش آموزه‌های شیعی را پیدا کنند.
این رهایافته یمنی تصریح کرد: از سوی دیگر این فرقه با صدور فتواهای در باره شیعیان، پیروان این مکتب را غیرمسلمان و قتل و کشتار شیعیان را جایز و حتی واجب می‌دانست.
وی با بیان اینکه فرقه‌هایی همچون داعش برآمده از تفکر وهابی هستند، خاطرنشان کرد: این فرقه با کشتارهای فجیع و وحشتناک غیرهمفکران خود در سوریه و عراق گمان می کرد می‌تواند با بهره بردن از عنصر رعب و وحشت، روحیه مقاومت و مبارزه را از شیعه بگیرد و به اهداف خود دست یابد.
عصام‌العماد افزود: از سوی دیگر داعش و وهابیت با تخریب ابنیه و آثار شیعی به‌دنبال محو مظاهر اسلامی بود لذا در همین پیوند حرم‌های بیش از ۴۰ امامزاده و دهها مسجد را تخریب کردند. 
وی خاطرنشان کرد: داعش با پشتیبانی جهان کفر تصور می‌کرد قادر است ابتدا سوریه، سپس عراق و بعد از آن ایران را تسخیر کند و اهداف استکبار را در از بین بردن تفکر مقاومت و شیعه محقق سازد.
این نجات‌یافته از فرقه وهابیت تصریح کرد: در چنین فضایی سردار سلیمانی به‌عنوان قهرمان جهان اسلام در برابر این تفکر ایستاد و با دشمن در بیرون از مرزهای ایران مقابله کرد.
وی تاکید کرد: نجات عراق، سوریه، لبنان، یمن مرهون تلاش سردار سلیمانی است و همان گونه که حیات سردار سلیمانی منشاء هدایت و نجات بود، بطور قطع شهادت او نیز منشاء هدایت به سمت شیعه و نجات مسلمانان از دست استکبار جهانی است.
عصام‌العماد خاطرنشان کرد: امروز تنها در ۴۰ نقطه آمریکا راهپیمایی‌های اعتراضی نسبت به اقدامات رییس جمهوری این کشور برگزار شده است.
وی گفت: رییس جمهوری آمریکا اذعان می‌کند که من دستور ترور سردار سلیمانی را دادم و شاید بتواند به سربازی دستور دهد تا سردار سلیمانی را به شهادت برساند ولی بطور قطع این شهادت موجب شناخته شدن راه این شهید و نقش او در دفاع از اسلام خواهد شد.
 مُدرس مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: امروز میلیون ها نفر در یمن که روزی جولانگاه وهابیت بود، شعار مرگ بر قاتلان سردار سلیمانی سر دادند.
وی با بیان‌اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب شادی داعشی‌ها شد، افزود: امروز بسیاری از مناطق اهل سنت به‌واسطه شجاعت، قهرمانی‌ و شهامت سردار سلیمانی، اندوهگین و آیین‌های عزاداری برگزار کردند.
وی بااشاره به ابراز علاقه مردم کشورهای اسلامی به شهید سلیمانی تاکید کرد: مردم این کشورها و رزمندگان آنها دریافته بودند که تنها عامل موفقیت سردار سلیمانی، توانمندی‌های نظامی، تکنیک ها و تاکتیک های او نیست بلکه او بهواقع مرد خداست  و نصرت الهی همراه اوست. 
عصام یحیی عماد(عصام علی یحیی العماد) محقق علوم اسلامی، پیش از این پیرو فرقه وهابیت بود که به مذهب شیعه گروید.

او که شیعه‌شناس، متخصص تاریخ اسلام، مُدرس مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دانش‌آموخته دانشگاه مذاهب عربستان سعودی است، هم‌اکنون به‌دلیل شیعه شدنش مورد تکفیر وهابیون قرار دارد.
سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ با حمله پهبادی آمریکا در فرودگاه بغداد به فیض شهادت نایل آمد. 
 
  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.