مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: دست جنایتکاران پلید آمریکایی، این بار به خون پاک سرداربزرگواری آلوده شد که ملجاء و پناه و امید جبهه جهانی مقاومت بود کسی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، اغلب برگ‌های زرین کتاب زندگی پرافتخارش مزین به جهاد در راه خدا، مبارزه در راه آزادگی،عدالت و رهایی ملت‌های دربند بود.

محمد اعتدادی در این پیام افزود: مجاهد وارسته وفروتنی که عشق و ارادتش به سالار شهیدان سبب شد تا در همان سرزمینی خون پاکش نهال مبارزه باظلم را آبیاری کند که در گذشته مولا و سرورش پرچم مجاهدت را برفراز آن افراشته بود.

وی ادامه داد: اگر دژخیمان وقداره کشان امروز دنیا تصور می‌کنند با شهادت مجاهدان این سرزمین شهید پرور بتوانند ملت ما را ازایستادگی و مقاومت ناتوان کنند باید بدانند فرزندان وشاگردان امثال سردار سلیمانی و همرزمان عزیزش برآمده ازهمان فرهنگی هستند که قرنهاست دراین کشورساری وجاری است ودرآن شکست و پشیمانی هرگز جائی ندارد 

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان به نمایندگی ازسوی فرهنگیان و دانش آموزان شهر و استان شهیدان سرافراز ، شهادت این سردار پرافتخار و عالی مقام را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، روح پاک امام خمینی(ره)، به محضر رهبر معظم انقلاب،همه فرماندهان، مجاهدان راه خدا، خانواده بزرگوار، بستگان و هم رزمان داغدارش تبریک وتسلیت گفت.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز  شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید ایشان را در حمله جنایتکارانه و تروریستی آمریکا به ساحت مقدس امام عصر (عج)،  رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای مقاومت اسلامی، ملت بزرگ و شهید پرور، خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تسلیت گفت.

داریوش وکیلی در این پیام  افزود: شهدا مظهر وحدت ملی و انسجام اسلامی در امت شهید پرور و مظهر ایجـاد انقـلاب اسـلامی هستند که پیروی از راهشان، ضامن تداوم پیروزمندانه انقلاب اسلامی اسـت.

وی  پاسداشـت شـهدا و تـداوم راهـشان دروازه همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها دانست و گفت: سردار پر افتخار اسلام، مظهر مقاومت و رشادت بود و  تا پای جان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کرد و در نهایت به آرزوی خویش رسید.

وکیلی تصریح کرد: فرماندهی مدبرانه و قدرتمند این شهید در دفاع از مقاومت اسلامی و همچنین منش مردمی ایشان هر روز و همیشه در دل و ذهن مردم ایران و ملت‌های آزادی‌خواه باقی خواهد ماند و راه ایثار و شهادت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان​ نیز در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او پیام تسلیتی صادر کرد.    

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در این پیام گفت: شهادت پرافتخار سردار بزرگ ایثار، فداکاری و ولایتمداری، سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت‌ خویش را در تمام دوران انقلاب اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی چه بعد از آن در مقابله با نظام استکباری در طبق اخلاص گذاشت و عاشقانه دنبال شهادت بود را به محضر ملت شریف ایران، مردم آزادی‌خواه جهان و رهبر فرزانه و مقتدر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: بی‌شک قطره قطره خون پاک این شهید والامقام و همه شهیدان سرافراز، شجره مقدس انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را تنومندتر کرده و باعث نابودی و فروپاشی نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: ملت سرافراز و قدرشناس ایران و مجاهدان پرورش یافته مکتب شهادت و درس آموزان مسیر نورانی این شهید مخلص، انتقام خون او را خواهند گرفت و رییس جمهور  بی‌تدبیر آمریکا و نوکران او را در منطقه از این رفتار ددمنشانه و نابخردانه پشیمان خواهند کرد.چ

رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز در پیامی شهادت غرورآفرین سردار دل ها مالک اشتر زمان و ایران سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این فاجعه خونین را به محضر حضرت ولی عصر(عجل) رهبر معظم انقلاب، بیت معزز ایشان و ملت بزرگ ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

محمدرضا حبیبی در این پیام افزود: بار دیگر دست پلید دشمنان انسانیت و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار آغشته به خون یکی از بزرگ مردان جبهه مقاومت و دفاع مقدس و همرزمان وی شد.

وی ادامه داد: بی شک این اقدام ناجوانمردانه بار دیگر پرده از چهره ضد حقوق بشری و خبیث سران جنایتکار آمریکا که با تروریسم و وحشیگری آمیخته است برداشت و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بی پاسخ نخواهد ماند.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله پهبادی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.