به گزارش ایرنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی روز سه شنبه در دیدار با یکی از جانبازان انقلاب اسلامی و خانواده های سه شهید والامقام با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج)، افزود: دیدگاه خانواده معظم شهدا برای بهبود وضعیت شهر و پاسداشت خون شهدا مورد توجه است.
وی با بیان اینکه شهرداری باید مشکلات همه شهروندان را حل کند، در عین حال افزود: مناطق مستضعف نشین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اولویت هستند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در قوانین و مقررات نیز امکاناتی را برای این قشرها در نظر گرفته شده است که ما موظفیم این حداقل امکانات و تخفیفات در نظر گرفته شده را رعایت کنیم.
شهردار اصفهان تاکید کرد: رفت و آمد با خانواده شهدا و تبادل نظر با آنها تعاملات بیشتری ایجاد خواهد کرد و موجب می شود تا مشکلات احتمالی که در پیچ و خم های اداری وجود داشته باشد را برطرف کنیم.
شهردار اصفهان همراه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور در منزل خدابخش محمدی جانباز 50 درصد و شهیدان جوانی و شهیدان عزیز الهی ضمن دیدار و گفت وگو با خانواده آنها از صبر و استقامت این خانواده ها تجلیل کرد و رشادت جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را ستود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.