امیر قلعه‌نویی شامگاه سه‌شنبه پس صعود تیم خود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در نشستی خبری اظهار داشت: امروز توقع داشتم هواداران بیشتری برای تشویق تیم ما به ورزشگاه نقش جهان بیایند با این حال آلودگی هوای اصفهان هم می‌تواند یکی از دلایل عملکرد نامناسب بازیکنان من باشد ولی با این حال، وقت کم است و باید بازی‌ها ادامه یابد.

وی یادآور شد: تعطیلی لیگ برتر به‌دلیل بازی‌های تیم ملی در روند دیدارهای ما تاثیرگذار بود و اگر قبل از این دیدارها، ما یک بازی در جام حذفی برگزار می‌کردیم، بهتر بود تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

سرمربی زردپوشان اصفهانی افزود: تیم ما در چند جبهه بازی دارد و هواداران باید استقبال بیشتری از بازی‌های تیم ما بکنند، قیمت بلیت ورزشگاه هم مناسب است و سایر حرف‌ها بهانه است.

قلعه‌نویی در عین حال گفت: از این که این دیدار را برنده شدیم و به مرحله بعد صعود کردیم، شکرگزاریم، اما ما می‌توانستیم این دیدار را با اختلاف پنج گل ببریم که در این باره با بازیکنانم، برخورد خواهم کرد

سرمربی سپاهان با اشاره به‌اینکه دیدارهای حذفی، نگرانی‌های خاص خود را دارد، گفت: تیم ما ۲۰ روز بلاتکیف بود و بازی نداشت در حالی که سازمان لیگ باید برای تیم ما بازی پیش‌بینی می‌کرد که این کار انجام نشد.

قلعه‌نویی با بیان‌اینکه نمی‌دانم چرا شهباززاده و مُحبی گلزنی نمی‌کنند، اظهار داشت: بازی با پیکان یکی از دیدارهای سخت تیم ما بود و بعد از قرعی‌کشی، سایر دیدارها مشخص می‌شود که کدام دیدار سخت‌تر است.

وی همچنین در باره دیدار آینده این تیم با استقلال تهران گفت: آن بازی نیز شرایط خود را دارد ولی همیشه دیدارهای سپاهان و استقلال حساس بوده است، زیرا هر ۲ تیم هجومی بازی میکنند و مسابقه آینده هم، مسابقه خوبی خواهد بود.

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور عصر روز سه‌شنبه از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و در پایان، تیم میزبان یا نتیجه دو به یک از سد میهمان گذشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.