امیر قلعه‌نویی شامگاه دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پیکان تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی افزود: وقتی که بازیکنان و مربیان شرایط خوبی داشتند به تعطیلات لیگ برتر برخوردیم و این موضوع برای تیم‌ها سخت است.

وی افزود: با این وجود، ما توانستیم شرایط خود را برای مسابقات حفظ کنیم و به سازمان لیگ هم مکاتبه کردیم که بازی ما روز دوشنبه برگزار شود که موافقت نکرد.

قلعه‌نویی، پیکان تهران را تیم خوب و قابل احترامی توصیف کرد و گفت: ساختار این تیم قوی است و از یکی از مربیان باتجربه و بزرگ ایران بهره می‌برد.

 وی افزود: حسین فرکی به هر تیمی که رفته، برای آن تیم خیر و برکت داشته و خاطرات خوبی نیز با تیم سپاهان اصفهان دارد که امیدوارم در کارش موفق باشد.

وی با بیان اینکه سپاهان نیز هر هفته بهتر از قبل می‌شود، یادآور شد: اشتباهات داوری باعث شد تا شرایط ما از آن چیزی که مدنظرمان بود، متفاوت باشد ولی دیدار فردا برای تیم ما حکم فینال را دارد و تمام تلاش خود را برای پیروزی در دیدار مقابل پیکان انجام خواهیم داد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بازیکنان تیم ما برای دیدار فردا از آمادگی کامل برخوردارند و امیدوارم با انگیزه بالا از این مرحله نیز عبور کنیم.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عصر فردا(سه‌شنبه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

حمید حاج‌ملک، دیدار فردا را با کمک‌های هادی طوسی و عسگر محمدی، قضاوت خواهد کرد.

کمیل غلامی نیز به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است و سعید بطحایی نیز وظیفه نظارت بر داوری را برعهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.