در اطلاعیه ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت آمده است: از صبح امروز به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اول در این سامانه اختلالاتی پیش آمده است ؛ دربازه زمانی ساعت هشت تا ۱۰ صبح امروز بیش از ۶۰ هزار کد ملی ثبت شده است وحجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است، ثبت کد ملی در اپراتورهای  ایرانسل و رایتل هیچ گونه مشکلی ندارد.  

بر اساس این اطلاعیه، از هموطنان تقاضا می‌شود طبق اطلاعیه‌های قبلی تنها سرپرستان خانوار نسبت به ثبت کد ملی خود در سامانه #۶۳۶۹* اقدام کنند.  

 تمامی سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند بعد از ظهر امروز یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.  

طبق برآوردهای صورت گرفته ۹۳ درصد از جمعیت پنج میلیون و ۱۸۰ هزار نفری استان اصفهان کمک حمایتی دولت را دریافت می‌کنند.

حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مردم استان اصفهان طی این سه مرحله کمک های معیشتی دولت را دریافت کرده و حدود هفت درصد جمعیت استان اصفهان مشمول کمک معیشیتی دولت نخواهند بود، اما این جمعیت طی فرایندی می‌توانند نیاز خود به این کمک را به دولت اعلام کنند.

 جمعیت هفت درصدی استان با شماره همراهی که در سامانه دریافت یارانه ثبت شده، می‌توانند از امروز یکشنبه (۳ آذر ماه) با ارسال کدملی سرپرست خانواده به شماره #۶۳۶۹* از دریافت و یا عدم دریافت کمک حمایتی دولت اطمینان حاصل کنند.

جمعیتی که در استان یارانه دریافت نمی‌کنند، جزو قشر توانمندی هستند که پیشتر از دریافت یارانه خود انصراف داده بودند.

سهم رقمی استان اصفهان از کمک حمایتی دولت، به ازای جمعیت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار استان، نفری ۵۰ هزار تومان، معادل ۲۱۵ میلیارد تومان خواهد بود.

با توجه به اینکه کمک معیشتی دولت به حساب یارانه سرپرستان خانوار واریز می‌شود، به طور قطع تنها افراد یارانه بگیر مشمول این کمک خواهند بود و اگر کسی به هر دلیل یارانه دریافت نمی‌کند، کمک حمایتی دولت به حساب وی واریز نخواهد شد.

به دنبال افزایش نرخ بنزین و افزایش درآمد دولت از این محل، قرار شد طی سه مرحله برای گروه‌های هدف که حدود ۱۹ میلیون خانوار و یا جمعیت ۶۰ میلیون نفری هستند پرداخت نقدی کمک حمایتی دولت انجام شود که از هفته گذشته این کمک برای دو گروه ۲۰ میلیونی در دو مرحله واریز شد و قرار است سومین گروه، امشب (دوم آذرماه) دریافت نقدی داشته باشند که این مبالغ به همان حساب یارانه نقدی آنها واریز می‌شود.

طبق اعلام دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شود.

همچنین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد جامعه هدف کمک حمایتی دولت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.