احمد جمشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه با برگزاری یک جلسه سازنده و تعاملی با سرمربی تیم، در مورد شرایط و مسائل بحث و بررسی‌های لازم را انجام دادند و در پایان این جلسه با توجه به گفت‌وگوهای انجام شده و تعهدات منصوریان مقرر شد سرمربی تیم، به کار خود دهد.

وی تعهد منصوریان را کسب  امتیازات موردنظر هیات مدیره باشگاه تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور برشمرد و گفت: انتظار می‌رود با درایت ویژه‌ای که در علیرضا منصوریان سراغ داریم و توانایی‌های درخشان گذشته وی، خواسته‌های مدیریت باشگاه، هواداران و مردم شریف اصفهان را برآورده کند و همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب‌آهن باقی بماند.

جمشیدی تاکید کرد که چنانچه امتیازات مورد نظر هیات مدیره باشگاه محقق نشد، تصمیمات مقتضی اخذ و بلافاصله  عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: از صبر و شکیبایی و دلسوزی هواداران اصیل و شریف باشگاه ذوب‌آهن که سرمایه‌های اصلی این باشگاه پرافتخار و قدیمی بشمار می‌روند و به همواره یار دوازدهم تیم فوتبال باشگاه محسوب می‌شوند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : به هواداران تیم فوتبال این باشگاه اطمینان می‌دهیم که هیات مدیره و مدیرعامل با نهایت دقت و موشکافی اوضاع موجود، به چنین جمع‌بندی و تصمیمی رسیدند و بدون شک خیر و صلاح باشگاه در این تصمیم بوده و از این عزیزان تقاضا می‌کنیم که با تمامی توان همچنان پشتیبان باشگاه و تیم محبوب خود باشند.

جمشیدی گفت: از همه مسئولان ورزشی استان که همواره از باشگاه ذوب‌آهن به عنوان یکی از قطب‌های ورزش کشور و استان حمایت کرده‌اند، تقاضا می‌کنم که این همراهی و یاری را همچنان ادامه داده تا تیم فوتبال ذوب‌آهن در این برهه حساس و حیاتی، از اقتدار فوتبال نصف جهان همچون سال‌های پیش دفاع کند.

وی از تغییراتی در برخی از بازیکنان تیم که باعت تقویت، انسجام و نشاط کلی تیم خواهد شد خبر داد و گفت این تغییرات توسط کادر فنی  صورت می‌پذیرد؛  به هر صورت به علت کسب نتایج ضعیف، جرایمی قطعی و مشروط برای کادر فنی و بازیکنان تیم در نظر گرفته شد که در صورت جبران گذشته و کسب نتایج و امتیازات درخشان و قابل قبول برای باشگاه، احتمال بررسی مجدد آن وجود دارد.

وی اظهار داشت: با موافقت سرمربی مقرر شد برای تقویت کادر فنی تیم فوتبال، حسن استکی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن که تجربیاتی چندین ساله در امر مربیگری نیز دارد و در ۲ مقطع مختلف نیز در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه به عنوان دستیار و مربی فعالیت کرده است، به کادر فنی تیم اضافه شود.

تیم فوتبال ذوب آهن تا هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور با تحمل پنج شکست و چهار مساوی، تنها هفت امتیاز بدست آورده و در رده چهاردهم جدول رقابت ها قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.