سردار سرتیپ مهدی معصوم‌بیگی روز سه‌شنبه در سفر به سمیرم و بازدید از پاسگاه روستای "مهرگرد" در شمال این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان در حوزه انتظامی بویژه بخش مبارزه با قاچاق کالا، سوداگران مرگ و همچنین کنترل جرائم، موفقیت‌های خوبی را در 2 سال گذشته کسب کرده است.

به گفته وی، کشفیات موادمخدر و کالای قاچاق در استان اصفهان از ابتدای امسال 28 تُن بوده که 750 کیلوگرم آن در 6 ماه اول سال در منطقه سمیرم کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس اصفهان با بیان اینکه سمیرم به همراه ۲ شهرستان بُرخوار و شاهین شهر در مهار جرائم موفق عمل کرده‌اند، افزود: طبق گزارش فرماندهی انتظامی این شهرستان، از ابتدای سال جاری،۱۳۰ سارق حرفه‌ای و تازه‌کار دستگیر شده‌اند و دو باند سرقت نیز متلاشی شده است.

سردار معصوم‌بیگی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی انجام شده نیروی انتظامی در یکسال گذشته تصریح کرد: وضعیت ساختمان‌های کلانتری در سمیرم بهتر و چند پاسگاه جدید نیز افتتاح شده است تا شاهد ارتقاء کیفی فضاهای ساختمانی و انتظامی این شهرستان باشیم.

وی با یادآوری اینکه امنیت بسیار خوبی در سمیرم و هر چهار بخش آن به برکت خون 400 شهید والا مقام این شهرستان برقرار است، اظهار داشت: دستاوردها و پیشرفت‌های امروز ما مرهون خون این عزیزان است.

رییس پلیس استان اصفهان در سفر خود به سمیرم از نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی این شهرستان دیدن کرد و سپس در منزل پدر شهید محمد صابری از شهدای مدافع وطن جاده خاش-زاهدان و همچنین خانواده پیشکسوت نیروی انتظامی، سبزعلی رضایی حضور یافت.

شهرستان سمیرم با ۷۹ هزار جمعیت ثابت شهری و روستایی و نزدیک به ۳۰ هزار جمعیت عشایری در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.