محمد سلطان حسینی روز سه‌شنبه در جریان برگزاری مجمع انتخابات هیات تکواندو اصفهان تصریح کرد: این اداره‌کل برای انتخابات این هیات با هیچکس لابی نکرد و همه نامزدها برای ما یکسان بودند. 

وی افزود: هر نامزدی اهدافی را برای توسعه یک رشته ورزشی در نظر دارد و نظرات خود را در مجمع انتخابات ریاست آن هیات ورزشی مطرح می‌کند و هرکس برنامه‌هایش مورد نظر اعضا باشد مورد اقبال و در نهایت مورد تایید مجمع قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: بدون شک، هر فردی که مورد تایید مجمع انتخابات هیات قرار گیرد، مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان است. 

وی با اشاره به اینکه برای این انتخابات ۱۳ نفر نامزد شده بودند، بیان کرد: حضور این تعداد نامزد نشان می‌دهد که هیات تکواندو از اهمیت بالایی برخوردار است. 

سلطان حسینی با تقدیر از نامزدهای شرکت کننده در انتخابات هیات تکواندو استان اصفهان افزود: این افراد به صحنه انتخابات آمدند تا یاری‌گر ورزش استان باشند و برای اینکه باری را از دوش ورزش اصفهان بردارند اعلام آمادگی کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه هیات تکواندو استان در مدت طولانی بصورت سرپرست اداره شد و برگزاری انتخابات آن به تعویق افتاد گفت : به تاخیر افتادن زمان برگزاری این انتخابات به این دلیل بود که باید مطابق قانون عمل می‌کردیم و با توجه به اینکه تفسیرهای مختلفی از قانون منع استفاده از بازنشسته‌ها در نهادهای ورزشی دولتی مطرح بود باید از مراجع ذیصلاح از جمله دیوان محاسبات و وزارت ورزش و جوانان استعلام می‌گرفتیم و به همین دلیل ثبت نام از نامزدها چند ماه بطول انجامید.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته تعداد زیادی از قهرمان ملی، آسیایی و جهانی تکواندو استان دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه اصفهان بودند، تصریح کرد: تکواندو اصفهان باید به پشتوانه سازی توجه کند و از رئیس منتخب هیات تکواندو استان انتظار داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در سال‌های آینده شمار زیادی از ورزشکاران این اصفهان بر سکوهای جهانی قرار گیرند و باعث افتخار استان اصفهان شوند. 

مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان اصفهان روز سه‌شنبه با حضور سید محمدرضا فولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار و " شهرام الله‌آبادی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

اصفهان دارای بیش از ۶۰ هزار تکواندو کار و ۳۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.