مصطفی میرزایی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار داشت: در کلانشهر اصفهان نیز سه سالن تجدد، تختی و پوریای ولی در اختیار هیات کشتی است و سالن‌های خصوصی زیادی نیز وجود دارد که به‌صورت شخصی مدیریت می‌شوند.

وی با اشاره به بازسازی سالن پوریای ولی و افتتاح آن در هفته گذشته گفت: در مجموع حدود چهار هزار و۵۰۰ ورزشکار بیمه‌شده کشتی نیز در اصفهان وجود دارد که رونق بخش این ورزش در استان است.

وی با بیان‌اینکه ورزش کشتی در شهرستان‌های استان فعال شده و از حالت تک‌قطبی از اصفهان درآمده است، افزود: در این راستا سالن‌های متعددی نیز برای این رشته ورزشی در شهرستان‌ها ساخته شده یا در حال ساخت است که بزودی به بهره‌برداری خواهند رسید تا چراغ رشته کشتی استان روشن باشد.

میرزایی با بیان اینکه ورزش اول کشور و استان کشتی است، اظهار داشت: اصفهان مهد پرورش کشتی در ایران است و قهرمانان جهان زیادی مانند رسول جزینی از این استان رشد کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر استان اصفهان در تمام رده‌های خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های فرنگی و آزاد در اردوی تیم‌های ملی نماینده دارد.

رئیس هیات کشتی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ای که تدوین کرده‌ایم و با کمک جامعه بزرگ این رشته و بزرگان این عرصه، افق خوبی را برای کشتی استان پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.