مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل آذرماه میزبان مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان است که از 12 کشور کشتی‌گیران در استان اردبیل حاضر می‌شوند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در نشست صمیمی استاندار اردبیل با جامعه ورزشی استان در گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ما با 196 پرسنل در مجموعه ورزش و جوانان استان اردبیل فعالیت می‌کنیم به طوری که در کنار نیاز به یک ساختمان مناسب به عنوان اداره کل ورزش و جوانان ضرورت دارد پرسنل پرتلاش این اداره کل که حتی در روزهای تعطیل درگیر برگزاری مسابقات ورزشی هستند از لحاظ پرداخت اضافه‌کار و سایر مزایا مورد توجه جدی قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه فنی – مهندسی در نیمه اول امسال سه پروژه ورزشی شامل خانه کشتی سرعین، سالن دیزج گرمی و آراللوی را با بیش از 4 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رساندیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در مجموع در سالجاری 12 پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد که البته سه پروژه به بهره‌برداری رسیده و تا آخر امسال 9 پروژه دیگر نیز از جمله پیست اسکیت، خانه وزنه‌برداری در پارس‌آباد و اردبیل، خانه تکواندوی طبقاتی در اردبیل، زمین چمن مصنوعی مشگین‌شهر و طبیعی پارس‌آباد تکمیل و به بهره‌‌برداری خواهد رسید.
آقاخانی کاهش اعتبارات حوزه ورزش را یادآور شد و تصریح کرد: مجموع اعتبارات ما اعم از استانی، ملی و ارزش افزوده 27 میلیارد تومان است.
وی میزبانی مسابقات مختلف ملی و برپائی اردوهای تیم ملی را در این استان یادآور شد و گفت: از فردا مسابقات قهرمانی کشور در رشته وزنه‌برداری جوانان با حضور 28 استان کشور در اردبیل آغاز می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: برای اولین بار مسابقات ووشوی قهرمانی کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار شده و در آذرماه این استان میزبان مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان با حضور 12 کشور در اردبیل خواهیم بود.
آقاخانی میزبانی مسابقات بین‌المللی شطرنج جام صفویه را از دهم آذرماه در سرعین یادآور شد و اظهار کرد: در مسابقات شطرنج از 10 کشور شطرنج‌بازان در اردبیل حاضر خواهند شد.  
وی کسب عناوین ملی و آسیایی و پاراآسیایی را در نیمه اول امسال توسط ورزشکاران یادآور شد و خاطرنشان کرد: در مجموع 160 ورزشکار استان در این رویدادها افتخارآفرینی کردند که در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اخیر نیز کسب 8 عنوان قهرمانی را شاهد بودیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به رونق مسابقات ورزش همگانی در 13 محور به ویژه توجه به ورزش همگانی و کارکنان دولت را یادآور شد و بیان کرد: در نیمه اول امسال 8 هزار و 769 برنامه پیاده‌روی، کوهپیمائی، دوچرخه‌سواری، ورزش صبحگاهی و مسابقات ورزشی کارکنان را شاهد بودیم که این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.  
در این جلسه تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران نیز ضرورت نگاه سرمایه‌ای به حوزه ورزش، تدوین آئین‌نامه پرداخت جوایز به قهرمانان و مدال‌آوران، بها دادن به ورزش بانوان و ارتقای سلامت زنان، احداث مجتمع‌های ورزشی ویژه بانوان و همچنین حمایت و پشتیبانی واحدهای تولیدی استان را از رشته‌های مختلف ورزشی خواستار شدند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.