یحیی گل‌محمدی شامگاه روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: انگیزهای بالای هر 2 تیم با این اینکه بازی زیبایی نبود، هیجان زیادی به این دیدار داد.

وی با بیان اینکه در این دیدار احساسات بر مسائل فنی غلبه کرد تصریح کرد: پیروزی در این بازی با توجه به وضعیت جدول برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود و از این که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم خوشحال هستم.

وی ادامه داد: در این دیدار از هر 2 تیم بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند و ما توانستیم هر سه امتیاز این دیدار را بگیرم و  در جمع مدعیان قرار گیریم.

گل‌محمدی با اشاره به بازی فیزیکی تیمش در این دیدار و تمجید از تیم ذوآهن گفت: می‌دانستیم ذوب‌آهن بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است و در ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر می‌شود با این حال به بازیکنان در این باره تذکر دادم و کم اشتباه بازی کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی با تاکید برادامه روند مثبت تیمش دردیدارهای آینده اظهارداشت: در مورد تیم ذوب‌آهن نمی‌توانم حرف بزنم  ولی ذوب‌آهن با صبر کردن در ادامه راه می‌تواند موفق باشد و ثبات در فوتبال نتیجه بخش است.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که در پایان، تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر، بازی را واگذار کرد.

این دیدار را سیدوحید کاظمی، سعید علی‌نژادیان، فرهاد فرهادپور و علی‌اکبر عظیم‌پور قضاوت کردند.

ذوب‌آهن با این شکست با چهار امتیاز به رده چهاردهم لیگ برتر سقوط کرد و تیم شهر خودرو  با ۱۶ امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال کشور جای گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.