علیرضا منصوریان شامگاه روز دوشنبه در نشست خبری  قبل از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو مشهد در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در اصفهان اظهارد داشت: دیدار سختی را با تیم خوب شهر خودرو مشهد در پیش داریم و همه بازیکنان هم قسم شدند که فردا پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای سخت هفته‌های گذشته تیمش افزود: از فردا برای ما لیگ‌برتر شروع تازه است و همه تلاش خود را برای پیروزی و نتیجه لازم خواهم کرد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم خوبی است و از کیفیت بالایی برخوردار است گفت: این تیم هواداران خوبی دارد و ما تلاش می‌کنیم باخت هفته گذشته در جام حذفی برای تیم ما نقطه عطف و آغاز دوباره‌ای باشد.

منصوریان با تاکید بر اینکه فوتبال غیر قابل پیش بینی است تصریح کرد: این موضوع یکی از زیبایی‌های فوتبال است و نمی‌شود به طور قطعی از بردن و یا اشتباه نکردن در فوتبال حرف زد.

وی با اشاره به شکست هفته قبل در جام حذفی تصریح کرد: به دلیل باخت در هفته گذشته فکر کنم در دیدار فردا 200 هوادار به ورزشگاه برای تشویق ما بیایند که 180 نفر آنها لیدر هستند از روزی که سرمربی تیم ذوب‌آهن شدم از 500 هوادار بیشتر ندیدم.

منصوریان بیان کرد:  به احترام کارگران کارخانه ذوب‌آهن و پیشکسوتان تیم در دیدار فردا همه تلاش خود را در یک دیدار خوب برای پیروزی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تیم شهر خودرو را تجزیه و تحلیل کردیم گفت: در دیدار فردا از جوانانی همچون مصطفی آقاجانی در کنار با تجربه‌هایی همچون قاسم حدادی فر و خلعتبری بهره خواهم برد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در دیدار فردا بازیکن مصدوم و با محروم نداریم و حمید بوحمدان که در دیدار با سپاهان مصدوم شده بود را در دیدار فردا به میدان خواهد رفت.

هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال کشور، روز دوشنبه ۲۹ مهر ، تیم سپاهان میهمان گل گهر سیرجان است و ذوب‌آهن در فولادشهر به مصاف شهر خودرو مشهد می‌رود.

 ذوب‌آهن در ۶ بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رساند و در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.