یحیی گل‌محمدی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری  قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور اصفهان اظهارداشت:  ذوب‌آهن از تیم‌های خوب کشور است خط حمله قوی دارد و قابل احترام است.

وی با قدردانی از باشگاه ذوب‌آهن به دلیل میزبانی و محل تمرین چمن برای تیمش تصریح کرد: ما برای یک هدف بزرگ به اصفهان آمدیم و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را خواهیم کرد.

گل محمدی با اشاره به اینکه تیم ذوب‌آهن برخلاف امتیازگری از کیفیت بالایی برخورداراست گفت: باخت هفته پیش در جام حذفی را فراموش کردیم و برای یک دیدار خوب در بازی فردا آماده هستیم.

وی با بیان اینکه باشگاه ذوب‌آهن از زیرساخت های خوبی برخوردار است افزود: فردا دیدار با کیفتی از از هر ۲ تیم شاهد هستیم و امیدوارم بتوانیم با دست پر اصفهان را ترک کنیم.

سرمربی شهر خودرو مشهد با اشاره به شرایط متفاوت تیم ذوب‌آهن در زمان حضور وی به عنوان سرمربی و زمان کنونی گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته متفاوت است و مصدومیت برخی بازیکنان شرایط را برای ما سخت کرد و برخی از بازیکنان در اردوهای تیم ملی امید هستند و از یکی از آنها یک هفته می‌شود خبری ندارم.

وی با اشاره به اینکه گذشت زمان تیمم را هماهنگ‌تر خواهدکرد ، گفت: با این حال از دیدارها و امتیازاتی را که این لحظه در لیگ‌برتر کسب کردیم راضی هستیم و تلاش خود را برای بهتر شدن خواهیم کرد.

وی با اشاره به محرومین و مصدومین بازی فردا  بیان کرد: در دیدار فردا بازیکن محرومی نداریم ولی فرشاد محمدی مهر را بخاطر مصدومیت و یکی از  از بازیکنان نیکاراگوئه‌ای را در اختیار نداریم.

گل محمدی تصریح کرد: دیدار فردا انگیزه بالایی برای پیروزی در هر ۲ تیم است و تقابل این ۲ باعث می‌شود بازی خوب و باکیفیتی از هر دو تیم ارائه شود.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، دوشنبه ۲۹ مهر سال جاری، تیم سپاهان میهمان گل گهر سیرجان است و ذوب‌آهن در فولادشهر به مصاف شهر خودرو مشهد می‌رود.

 ذوب‌آهن در ۶ بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رساند و در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.