علی‌اصغر رفیعی‌نژاد روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از وقع تخلفات و جرائم انتخاباتی در دادگستری کل اصفهان افزود: وجود شبکه‌های مجازی، کنترل تبلیغات انتخابات را سخت و دشوار کرده است.

وی اضافه کرد: البته این شبکه‌ها مزایایی هم دارد ولی باید مراقب بود تا از تخریب افراد در این فضا خودداری شود زیرا همین حرکت به نوعی خواسته دشمنان است.

این مسوول افزود: کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی خود باید از تخریب عملکرد دولت و دعواهای جناحی پرهیز کنند.

رفیعی‌نژاد بر ضرورت برنامه‌ریزی برای کنترل و ساماندهی فضاهای مجازی در ایام تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: این اقدام به نوعی سبب پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی نیز می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران و دستگاه‌ها باید از یک‌سو به ارائه آموزش‌ برای به حداقل‌رساندن تخلفات انتخاباتی اقدام و از سوی دیگر برای ایجاد شرایط برگزاری انتخابات پرنشاط و هوشمند تلاش کنند.

فرماندار اصفهان نیز در این نشست گفت: حضور حداکثری مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایطی که فشارها، تهدیدها و نامردمی‌ها از جبهه دشمنان دیده می‌شود، نقش تعین‌کننده‌ای در تقابل با این فشارها دارد.

حسین سیستانی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی گفت: در برخوردبا تخلفات باید طوری برنامه‌ریزی و عمل شود که موجب دلسردی افراد برای مشارکت در انتخابات نشود.

این جلسه با حضور مسوولان یا برخی نمایندگان دستگاه های اجرایی، نظامی و امنیتی استان در دادگستری اصفهان برگزار شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲ اسفند امسال برگزار خواهد شد.

۶۹۹۴/۶۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.