نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری، حرفه‌ای مقدس است که در آگاهی بخشی به جامعه و مبارزه با رانت و فساد، نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند و جهاد دانشگاهی نیز نهادی است که شاید اگر در سال‌های اخیر به آن کم‌توجهی نمی‌شد، می‌توانست رشد و توسعه بیشتری پیدا کند.
حیدرعلی عابدی، حین بازدید از غرفه ایسنا در نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب‌وکار به خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان گفت: 16 مردادماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی را به این نهاد انقلابی تبریک می‌گویم چراکه نوآوری‌های این نهاد، طی دوران دفاع مقدس کمک شایانی به رزمندگان کشور کرد.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی توانست مشکلاتی که با چارچوب دانشگاهی ما سازگار نبود رفع کند و در حل خلأهایی که به دلیل قوانین دست و پاگیر در کشور به وجود آمده بود  نقش ویژه‌ای ایفا کند و شاید اگر به آن کم‌توجهی نمی‌شد، رشد و توسعه بیشتری نیز می‌یافت.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث راه‌اندازی سلول‌های بنیادی در پژوهشکده رویان، یکی از کارهای ارزشمند جهاد دانشگاهی در طول سال‌های اخیر است که عامل مهمی برای موفقیت کشور به شمار می‌رود.
عابدی، همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، این حرفه را فعالیتی مقدس، در راستای آگاهی بخشی به جامعه، مبارزه با فساد و رانت و همچنین پاسداری از حق و حقیقت دانست.
وی برپایی نمایشگاه بازاریابی تبلیغات و مدیریت کسب‌وکار در اصفهان را فرصتی برای جوانان خلاق دانست تا بتوانند از امکانات خبری و رسانه‌ای شهر، برای توسعه ابعاد شغلی خود استفاده کنند و نیز رسانه‌ها را حلقه واسطی معرفی کرد که می‌تواند بین ایده پرداز، تولیدکننده و مصرف‌کننده پلی برقرار و به رشد استارت‌اپ‌ها کمک کند.
کد خبرنگار:13038

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.