حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر اصفهان افزود: باید راه برون رفت از مشکلات را با اتکا به توان داخلی جستجو کرد.
وی اشاره به سخنان رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: در برخی نقاط کشور در صدد تغییر نام کوی و برزن هستند ولی به آنها می گوییم ای نمک نشناس ها شما اگر به مسندی رسیدید مدیون خون شهدا هستید.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: مگر ما برای شهدا چه کرده ایم، امیدواریم اگر این اعمال به قصد و غرض است خون شهدا دامنگیر شما شود؛ برای شادی دادن به مردم به دنبال رفع فقر در جامعه باشید.
وی اظهارداشت: هنوز ما از راه شهدا استفاده می کنیم و نباید راه آنها فراموش شود کما اینکه راه امام حسین (ع) فراموش نخواهد شد.
میردامادی با اشاره به شهادت یکی از کارکنان سپاه در تفحص شهدا و یکی از کارکنان نیروی انتظامی در مقابله با سارقان مسلح در شاهین شهر، تاکید کرد: باید راه شهدا ادامه یابد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم راه انقلاب کرد و فعالیت های خود را حول سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری برنامه ریزی کرده است و همه مردم از اعماق دل قدردان زحمات این نیرو هستند.
امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: دشمن در تلاش است از طریق بی دین کردن، قاچاق مواد مخدر، ترویج فساد و فحشا امنیت کشور را از بین بردن ولی امروز  امن ترین نقطه جهان ایران است به گونه ای که یک دختر جوان در نیمه شب به راحتی می تواند از شهری به شهر دیگر رود و این حاصل زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: امروز همه نیروهای مسلح همگام همراه با هدف حفظ اسلام در تلاش هستند.
میردامادی افزود : در عراق جنایتی راه انداختند تا همایش و مانور عظیم اربعین را تحت شعاع قرار دهند ولی بدانند این جنایت دامنگیرشان خواهد شد.
وی با اشاره به سالروز هجرت امام خمینی (ره) به کویت، گفت: قیام امام خمینی (ره)، توکل، شجاعت و اخلاص بسیار حیرت برانگیز است و باید این حقایق را مطالعه کرد.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین در خطبه اول نماز با اشاره به ضرورت یاد قیامت، افزود: مسوولان باید توجه داشته باشند کرسی ها و مستندها فرصتی برای خدمت به مردم است و باید در برابر این مسئولیت ها در قیامت پاسخگو باشند.
وی اظهارداشت: مسوولان مراقب باشند در کشوری که هر روز شهیدی در آن تشییع می شود،  آیا در این کشور که هنوز برخی افراد بی بضاعت درگیر تامین غذای خود هستند، باید اسیر تشریفات شد؟ 

/۷۱۳۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.