زهرا سعیدی روز سه‌شنبه در مراسم معرفی رییس دادگستری مبارکه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: با تعامل انجام شده با صنایع هزینه ماهانه درمان  ۲۰۰ تا ۲۵۰ معتاد داوطلب ترک اعتیاد در این شهرستان  تامین می‌شود به‌گونه‌ای که تاکنون ۶۰۰ نفر از افرادی که به این بلای خانمان سوز گرفتار شده بودند، از این طریق ترک کرده اند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مراجعات مردمی به دادگستری‌ها را به کمترین میزان ممکن برسانیم اظهار داشت: اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ما محسوب می شود که بسیاری از مردم را آزار می‌دهد.

وی بیان کرد: نحوه تربیتی فرزندان در خانواده‌ها با هم فرق می‌کند و همین مساله موجب این می شود که در یک خانواده پنج نفره، چهار نفر از فرزندان پزشک و یک نفر معتاد می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: امروز شرایط سختی بر کشور حاکم است و این توفیق به همه مسئولان داده شده که خادم مردم باشند و در این شرایط باید با سعه صدر بیشتر امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کنیم.

وی اضافه کرد: باید برای خالی کردن زندان‌ها تلاش کنیم و افرادی را هم که در زندان‌ها هستند را با راه اندازی کارگاه‌های اشتغال،  کمک و راهنمایی کنیم تا فردایی بهتر را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

 در این آیین از تلاش‌های مجید باغستانی رئیس دادگستری قبلی قدردانی و حمیدرضا ابوالحسنی به عنوان رییس دادگستری این شهرستان معرفی شد.

شهرستان مبارکه با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

۶۰۲۲/ ۷۱۵۰ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.