رییس اداره راه و شهرسازی آران‌وبیدگل روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا تشریح کرد: بخش نخست طرح دوبانده کردن جاده کاشان- ابوزیدآباد به طول سه کیلومتر با اعتبار ۳۴ میلیارد ریالی از سوی پیمانکار آغاز شده و قرار است تا در ۶ ماه تکمیل شود.

مجتبی آراسته افزود: محور کاشان- ابوزیدآباد ۴۶ کیلومتر طول دارد که هم‌اکنون ۲۶ کیلومتر آن دوبانده بوده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده هم در اولویت طرح‌های حوزه راه است.

وی همچنین به آغاز طرح بهسازی و تکمیل محور کاشان- سفیدشهر- نوش آباد اشاره کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته برای این طرح ۲۹ میلیارد ریال است که در سه بخش ساخت میدان، بهسازی و ساخت دهانه دوم پل اجرا می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی آران‌وبیدگل بیان کرد: این محور در مجموع ۱۰ کیلومتر است که آسفالت هم شده و با اجرای طرح‌های بهسازی، این جاده در ۶ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی همچنین به پیگیری‌های مسوولان شهرستانی برای برطرف کردن مشکل جاده سفیدشهر و ابوزیدآباد اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل این طرح‌ها به کاهش ترافیک، جلوگیری از سانحه‌های رانندگی و تسهیل رفت‌وآمد خودروها منجر می‌شود.

شهر ابوزیدآباد مرکز بخش ۱۵ هزار نفری کویرات در ۴۰ کیلومتری جنوب‌شرق و سفیدشهر با بیش از هشت هزار نفر جمعیت در ۲۱ کیلومتری شمال‌غربی آران‌وبیدگل قرار دارد.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت افزون‌بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۷۴۷۲/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.