به گزارش ایرنا، مجتبی آراسته روز یکشنبه به خبرنگاران بیان کرد: آسفالت جاده مرکزی به طول سه کیلومتر با چهار میلیارد ریال اعتبار از محل تملک و دارایی های استانی در دست اجراست که با تکمیل آن هر سه شهر آران و بیدگل، نوش آباد و سفیدشهر به صورت مناسب و ایمن به یکدیگر متصل خواهند شد.
وی افزود: این جاده در نهایت به محور قدیم قم- کاشان و آزادراه امیرکبیر می رسد که جهت تکمیل آن، به زودی زیرگذر کوتاه و ناایمن تقاطع راه آهن با نوش آباد و جاده سفیدشهر مسدود و برای سهولت رفت و آمد در این مسیر، با پل زیرگذر تازه ساخت 15 متری جایگزین می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل همچنین به اجرای مرحله دوم تکمیل طرح جاده کنارگذر آران و بیدگل- کاشان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای این طرح از پل شهید منصوری تا محل اتصال جاده نوش آباد- فیض آباد به مسافت 6 کیلومتر آغاز و با اعتبار 10 میلیارد ریالی آسفالت شد.
او اضافه کرد: دهانه دوم پل شهید منصوری هم با پیشرفت 90 درصدی در حال اجراست که از اعتبار 100 میلیارد ریال تخصیص یافته برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.
به گفته آراسته، کنارگذر آران و بیدگل- کاشان به طول 44 کیلومتر از دارالسلام کاشان آغاز شده تا شهر مشکات این شهرستان ادامه می یابد و نقش مهمی در کاهش ترافیک این شهرستان ها خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، مرحله نخست اجرای این کنارگذر به طول 22 کیلومتر در سال 1393 به بهره برداری رسید.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.