آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز یکشنبه در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان  افزود: جمهوری اسلامی ایران برای کشورگشایی جنگ نکرد بلکه برای دفاع بود زیرا قبل از هر اقدامی گزارش تجاوزات رژیم بعثی را  به سازمان ملل گزارش کردیم.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: کشور ما اصول انسانی را بر خلاف دشمنی که به هیچ اصلی مقید نبود، رعایت کرد و تلاش کردیم هیچ مرکز غیر نظامی مثل مدرسه، بیمارستان و امثال آن بمباران با موشک‌باران نشود.
وی اضافه کرد: البته دشمن ما چنین نبود و در موشک‌باران و بمباران‌ها مردم بی دفاع ما را هدف قرار داد و حتی به هواپیمای مسافربری ما حمله کردند.
امام جمعه اصفهان با اشاره تهاجم گسترده عربستان به مردم بی‌دفاع یمن و کشتار کودکان و زنان و مردم این کشور، خاطر نشان کرد: امروز هم اگر مردم یمن به حق تاسیسات زیرساختی عربستان را هدف قرار می‌دهند، محلی مردمی را هدف قرار نداده‌اند بلکه تاسیساتی نفتی و زیر ساختی بوده است.
وی اضافه کرد: امروز نیروی مسلح ما با اقتدار پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را سرنگون می‌کند، نفتکش اسکورت شده انگلیسی را توقیف می‌کند و دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به انهدام پالایشگاه عربستان به وسیله پهپادهای یمنی گفت: عربستان از ناچاری یاوه گویی و این اقدام را ایران منسوب می‌کند چون خجالت می‌کشد بگوید جمع کوچکی مثل حوثی‌ها و یمنی‌ها آنها را مفتضح کرده است‌.
وی خاطر نشان کرد: عربستان افتخار می‌کند که بگوید ایران آنها را زده است ولی جمهوری اسلامی ایران این اقدام را نکرده است.
امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص دفاع مقدس، ادامه داد: جنگ حس برادری را در یکایک مردم  رشد داد و آحاد مردم اعم از زن و مرد و کودک و بزرگ در این دفاع سهیم بودند تا جایی که دانش آموزان نیز  قلک‌هایشان به جبهه هدیه می‌کردند.
وی خاطر نشان کرد: مردم ما به مردم جهان نشان دادند که علیه تمام قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها می‌توان سالیان سال مقاومت کرد.
 دراین مراسم یگان‌های نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مستقر در استان اصفهان از مقابل گلستان شهدای این خطه رژه رفتند.
۶۰۲۲  /۷۱۳۴
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.