عباس رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این طرح‌ها در یک کمیته کارشناسی با حضور صاحب‌نظران و متخصصان امر شناسایی و بررسی می شود و از ابعاد مختلف مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر رفع نیازهای استان تصریح کرد: این طرح‌ها در حوزه های مختلف و در ابعاد و زوایای گوناگون احصا می‌شود تا در هیات دولت مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری هفتمین جلسه شورای توسعه پایدار استان، اضافه کرد: جلسه مذکور به صورت مشورتی برای اخذ دیدگاه های تخصصی و استفاده از تجارب مسوولان فعلی، پیشین و استادان و تحلیلگران مباحث مختلف است.

وی تصریح کرد: شورای توسعه پایدار استان به منزله اتاق فکری است که چگونگی اولوی‌بندی، روش‌های پیشبرد طرح‌ها و راهکارهای اجرای آن را مورد بررسی قرار می‌دهد تا نیل به اهداف در بازه زمانی کمتر و با وضعیت بهتری صورت پذیرد.

رضایی تاکید کرد: ایجاد بستری مناسب برای گفت و گو راهکاری اساسی برای یافتن حل مساله است و معتقدیم ارایه راهکارها با خرد جمعی و با اندیشه‌های متخصصان امر در نهایت نتایج بهتری در پی خواهد داشت.

هفتمین جلسه شورای توسعه پایدار استان اصفهان پنجشنبه گذشته به ریاست استاندار، اعضای شورا متشکل از معاونان استاندار، جمعی از مسوولان، مدیران، استادان دانشگاهی و تحلیلگران در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

در استان اصفهان افزون بر 9 هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.