آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: هنگام خروج آمریکا از برجام هم اعلام شد که اروپایی‌ها هرگز معاملات خود با ایالات متحده را رها نمی‌کنند.

وی بیان کرد: کشورهای اروپایی ارزشی برای تعهدها و قول‌های خود قائل نیستند و تنها به دستور آمریکا عمل می‌کنند که البته ما نیز در این شرایط نباید تصمیم فوری بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: اروپایی‌ها هیچگاه نمی‌خواهند به خاطر ایران در برابر آمریکایی‌ها بایستند و هرگز از منافع اقتصادی و تجاری خود را برای ماندن در برجام سرمایه‌گذاری نخواهند کرد.

وی در ادامه به جنایت‌های خاندان سعودی اشاره کرد و اظهارداشت: آنها در ماه‌هایی که جنگ و خونریزی حرام دانسته شده، با دستور آمریکا مسلمانان مظلوم یمن را به شهادت می‌رسانند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: حضرت امام حسین (ع) به مسلمانان درس عزت‌مداری و نرفتن زیر بار ستم داد و ما موظف هستیم که حق عاشورا را ادا کرده و با آن حضرت پیمان ببندیم که تا پای جان در مسیر نهضت حرکت کنیم.

وی یادآور شد: حضرت امام حسین (ع) راه دین و پیامبران الهی را انتخاب کرد، کوچکترین عقب نشینی نداشت، تا آخر در برابر دشمنان ایستاد و امام خمینی (ره) نیز همان درس را تکرار کرد و ما هم باید پای این درس بمانیم و آن را ادامه دهیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه نیز به بیستم شهریور سالروز شهادت آیت الله مدنی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید سید اسدالله مدنی سرباز فداکار و شاگرد مخلص امام راحل بود که جان و زندگی خود را مخلصانه برای اسلام و قرآن قرار داد.

وی همچنین مناسبت ۱۷ شهریور ۵۷ را گرامی‌داشت که در آن تعدادی از اقشار به دست ماموران حکومت ستم‌شاهی به شهادت رسیدند و آن رویداد را زمینه‌ساز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.

۷۱۵۰/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.