به گزارش ایرنا ، محمد علی طالبی روز جمعه در نشست شورای اداری بهاباد با تاکید بر شناسایی ظرفیتها و نوآوری های بهاباد اظهار داشت : شهرستان بهاباد با ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه ای که در آن نهفته می تواند نقش مهمی در توسعه منطقه و استان داشته باشد .
استانداریزد بابیان اینکه من به مسائل ومشکلات این شهرستان در حوزه راه واشتغال و مرزهای جغرافیائی و تقسیمات کشوری توجه دارم گفت : مسئولان شهرستانها باید ظرفیتهای منطقه خود را نشان دهند تا در این صورت بتوان ازطریق آنها سرمایه گذاری کرد.
درادامه این نشست نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمن هر چه دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب رفت سبب گستره بیشتر آن در دنیا شد گفت: دشمن امروزه دین، اعتقادات، ولایت و روحیه انقلابی را هدف گرفته است.
آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه امروزه همه دنیا علیه استقلال، عزت و مقدسات جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند گفت: دشمنان هر راهی را می‌پیمایند تا جوهره حرکت درونی، انقلابی، اعتقادی و خدایی که در وجود ما بوده و زنده شده را متوقف و خاموش کنند.
وی اضافه کرد: همه ما تکلیفمان این است که انقلاب را به خوبی نگه داریم و نکته جالب اینجاست که هر آنچه دشمن بر علیه انقلاب و توطئه‌های شوم طرح ریزی کرد، این انقلاب خاموش که نشد هیچ بلکه گسترده‌تر نیز شد.
امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان علیه دین، اعتقادات، ولایت، روحیه انقلابی و بسیاری از ارزش‌ها در حال فعالیت‌های شوم هستند تصریح کرد: آنها دنبال این هستند که نسل جوان را به مسائل بی اهمیت مشغول کنند که روحیه انقلابی در آنها از بین برود و خمودگی را در آنها ایجاد کند.
در ادامه این نشست فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد به ارائه گزارشی از مشکلات شهرستان پرداختند .
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرق یزد قراردارد.
9877/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.