کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۵ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد. 

برای مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهرهای بالای ۳۳۰ هزار نفر جمعیت ۶ مرحله پیش بینی شده است که سال گذشته مطالعات ترافیکی شهر کاشان توسط مشاور آغاز شد و تاکنون سه مرحله از مطالعات ترافیکی آن انجام شده است. 

در بخش آماری  مصوب طرح یادشده مطالعات حجم سفرها، آمار ورود و خروج خودروها به مناطق شهری و میزان استفاده شهروندان از وسائط نقلیه عمومی مشخص شده است. 

 حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با تصویب مطالعات آماری، مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کاشان برای ارسال به وزارت کشور تا پایان سال‌جاری به تصویب شورای حمل و نقل و ترافیک استان اصفهان برسد. 

طرح حلقه ( رینگ ) چهارم ترافیکی شهر اصفهان بررسی شد 

بررسی طرح حلقه ( رینگ) چهارم حمل و نقل و ترافیک شهر اصفهان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که طی آن اصلاحاتی بر روی طراحی‌های تقاطع غیر همسطح در جاده فرودگاه اصفهان و جاده اصفهان - نایین انجام شد. 

همچنین قسمتی از طرح حلقه چهارم حمل و نقل و ترافیک اصفهان واقع در مسیر کارخانه قند تا روستای خاتون آباد که به اتوبان فرودگاه ختم می شود مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس آن عرض مسیر از ۵۵ به ۶۶ متر افزایش یافت. 

حلقه چهارم حمل و نقل و ترافیک اصفهان بطول ۸۰ کیلومتر  دور این شهر احداث می‌شود که نقش موثری در کاهش ترافیک شهر خواهد داشت. 

در این طرح ۲۳ تقاطع غیر همسطح پیش بینی شده است.

۶۰۲۲/ ۲۰۹۳ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.