رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: در تصادفی که ظهر روز گذشته یکشنبه 23 تیرماه اتفاق افتاد یک دستگاه کامیون در هنگام دور زدن با یک موتور سیکلت برخورد می‌کند که راکب موتور در دم فوت می‌کند، در این حادثه راننده کامیون نیز مقصر است.
ابوالقاسم چلمقانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در خصوص تصادف منجر به فوت موتور سیکلت با کامیون در روز گذشته در محدوده خیابان امیرکبیر اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه موتور سیکلت‌ها نه تنها یکی از مشکلات کلان استان بلکه یکی از مشکلات مهم کشوری در عرصه ترافیک هستند.
وی ادامه: در منطقه امیرکبیر، کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین در هنگام دور زدن با موتور سیکلت‌ها و یا بعضا خودروهای دیگر برخورد می‌کنند که تصادفاتی را به دنبال دارد.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: درخواست جلسه‌ای با حضور استاندار و تمامی مقامات مسئول داشته‌ایم تا در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم، چراکه منطقه صنعتی امیرکبیر تقریبا به یک شهر تبدیل شده است و باید مشکلاتش هرچه سریعتر روی میز مدیران قرار گیرد.
چلمقانی خاطرنشان کرد: در تصادفی که ظهر روز گذشته یکشنبه 23 تیرماه تفاق افتاد یک دستگاه کامیون در هنگام دور زدن با یک موتور سیکلت برخورد می‌کند که راکب موتور در دم فوت می‌کند، در این حادثه راننده کامیون نیز مقصر است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.