مجید حججی فرماندار تیران و کرون روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این طرح ها شامل احداث راه های اصلی و روستایی، بهسازی معابر ، مقاوم سازی و تجهیز خانه های بهداشت و بهسازی شبکه های آب است.

وی بیان کرد: در این هفته  ٦٩ طرح جهادکشاورزی در شهرستان با ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر شامل گلخانه، طرح های آب و خاک و دامداری و دامپروری  به بهره برداری می رسد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: با وجود محدودیت های اعتباری اما فعالیت های خدمات رسانی در این منطقه در حال انجام است که از مهمترین این اقدامات پروژه راه سازی و اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی است.

به گفته معاون عمرانی استانداری اصفهان از میان  پروژه‌های هفته دولت، ۲۶ پروژه ملی با ۲۶۸ میلیارد تومان، ۱۸۵ پروژه استانی با ۱۰۲ میلیارد تومان، ۶۲۰ پروژه بخش خصوصی و تعاونی‌ها با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان، ۴۹۷ پروژه شهرداری‌ها با ۲۴۶ میلیارد تومان، ۱۷۱ پروژه دهیاری‌ها با ۴۰ میلیارد تومان و معادل همین میزان تسهیلات بانکی به پروژه‌ها تزریق شد.

شهرستان اصفهان با ۴۷۳ پروژه، کاشان با ۱۰۶ پروژه و تیران و کرون با ۱۰۰ پروژه به ترتیب بیشترین پروژه‌ها را دارد و در بقیه شهرستان‌های استان  ۱۵ تا ۵۰ پروژه افتتاح می‌شود به گونه‌ای که در خور و بیابانک ۵۶ پروژه و فریدونشهر و بوئین میاندشت ۳۸ پروژه اجرایی شده است.

/۶۰۲۷/۷۱۳۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.