سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه ۱۳۹۸ برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین المللی» در اصفهان در حال برگزاری است.
پردیس سینمایی ساحل (سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ (سالن نقش جهان، سالن چهل ستون، سالن چهار سوق)، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر (سالن ۱، سالن ۲، سالن ۴) و پردیس هنر؛ سینماهای جشنواره امسال هستند که میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های این رویداد فرهنگی هستند.
امروز شنبه دوم شهریور ، پنجمین روز از برگزاری اینجشنواره بین المللی فیلم های متنوع و شاخصی در سینماهای اصفهان نمایش داده می شود.

پردیس سینمایی ساحل
امروز شنبه دوم شهریور در این سینما فیلم قطار آن شب کاری از حمید رضا قطبی، بیله از کشور جمهوری چک، اقیانوس پشت پنجره از بابک نبی زاده و پویا نمایی سیم ششم به کارگردانی بهرام عظیمی اکران می شود.
همچنین مجموعه وب سری ۵ و پویانمایی شب آفتابی به کارگردانی سید علی مدنی اکران می شود.

پردیس سینمایی چهارباغ
در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چها باغ نیز فیلم سینمایی تورنا ۲ از سید جواد هاشمی، میوهای ابرها از جمهوری چک، مجموعهوب سری ۵ و پویانمایی سیم ششم از بهرام عظیمی اکران می شود.
در سالن چهل ستون این مجموعه سینمایی نیز بیست و سه از جمهوری چک، شهر موش ها به کارگردانی مرضیه برومد و محمد علی طالبی و خواب های خط خطی سید محمد حسینی نمایش داده می شود.
همچنین در سالن چهارسوق نیز مجموعه پویا نمایی کوتاه ایران، زنگ آخر از حیدرعلی رحمانی و پویانمایی بینامین اثر محسن عنایتی نوش آبادی اکران خواهد شد.

سینما بهمن:
در سینما بهمن امروز پویانمایی جوانمردان از علی احمدی، فیلم گوسفند و گرگ ها دوبله فارسی از روسیه و فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع  کاری از امیر داسارگر اکران می شود.

 اصفهان سیتی سنتر 
امروز در سالن یک سیتی سنتر نیز جیکوب ، می می و سگ های سخنگو از ایران ، جادوگر کوچک  از آلمان و سوئیس و قطار آن شب به کارگردانی حمید رضا قطبی اکران خواهد شد
سالن ۲ این مجموعه سینمایی نیز نمایش دهنده فیلم های گوسفند و گرگها از روسیه، فرزند زمین به کارگردانی مژگان بیات و تورنا ۲ کاری از سید جواد هاشمی است.
در سالن ۴ نیز شهر موش ها اثری از مرضیه برومند و محمد علی طالبی، پسر مروچه ای از کشور دانمارک است و در پردیس هنر نیز گربه آواز خوان کامبوزیا پرتوی اکرلن می شود.
آئین افتتاحیه سی دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دوشنبه شب ۲۸ مرداد با حضور گسترده شهروندان اصفهانی و علاقمندان به هنر سینما در باغ غدیر این شهر در قالب یک جشن شهری برگزار شد.
جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۶۱ تا کنون در ۳۱ دوره برگزار شد و  در این مدت، ۱۹ دوره در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، پنج دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شد.

بیش از ۱۱ سالن سینما با ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی در شهر اصفهان ۱۵۸ فیلم سینمایی را در طول هشت روز برای مردم اصفهان و مهمانان داخلی و خارجی جشنواره نمایش می دهند.
در جشنواره امسال فیلم کودک اصفهان ۱۹۴  اثر در بخش سینمای ایران به دبیرخانه جشنواره رسید که از این تعداد حدود ۱۵ اثر در بخش فیلم سینمایی است و در این این دوره ۱۸۵ فیلم سینمایی، فیلم بلند و کوتاه، پویانمایی از سینمای ایران و جهان را اکران می‌شود.

سال گذشته سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان هشتم تا چهاردهم شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه ۱۳۹۸ (همزمان با عید سعید غدیرخم) برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین المللی» برگزار می‌شود.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.