چهاردهمین دوره مسابقات پومسه کشور از امروز به مدت چهار روز به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مراسم افتتاحیه رقابت‌های قهرمانی پومسه کشور امروز پنج شنبه -۲۷ تیرماه از ساعت ۱۷ در سالن کوثر عاشق آباد اصفهان آغاز شد.
در ابتدا مسئولان فدراسیون و هیئت تکواندو، استاد‌های بزرگ تکواندو به حاضران در سالن معرفی شدند و مورد تشویق قرار گرفتند.
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در این مراسم، اظهار کرد: خوشحال هستم‌ که چهاردهمین دوره مسابقات پومسه کشوری به میزبانی استان اصفهان درحال برگزاری است. موظف هستم سلام ریاست فدراسیون تکواندو را به شما برسانم.
مسعود امینی افزود: جوانان دانشجوی ما با افتخار در دو بخش انفرادی و تیمی قهرمان جوانان دانشجویان جهان شدند.  امیدواریم تیم‌های نونهالان و نوجوانان نیز که به رویداد آسیایی اردن اعزام شده اند، بتوانند به مقامی در خور نام ایران برسند.
استکی: امیدوارم میزبان شایسته‌ای باشیم
سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان نیز در این مراسم، اظهار کرد: خیر مقدم به همه شما حاضران دارم و امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای خانواده بزرگ کشور باشیم. حضور مسئولان فدراسیون را گرامی می‌دارم.
مرتضی استکی، افزود: جا دارد از بنیانگذار تکواندوی اصفهان، شهید محمد قورچانی نامی‌ ذکر شود و شاکر این استاد فرزانه باشیم.
وی ادامه داد: چهاردهمین دوره مسابقات پومسه کشور را به همت همه زحمت‌کشان تکواندو در اصفهان میزبان‌ هستیم. اصفهان با ۶۴ هزار تکواندو کار مقدم شما را گرامی می‌دارد.
سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان افزود: همانگونه که حلقه‌های المپیک نشان دهنده وحدت انسان‌های روی زمین است، مسابقات قهرمانی کشور نیز همان شرایط را دارد. 
به گزارش ایسنا، چهاردهمین دوره مسابقات پومسه کشور از امروز (پنجشنبه بیست و هفتم تیر) به مدت چهار روز به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت ها، پس از سخنرانی سرپرست هیئت تکواندو و سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، سوگند نامه ورزشکاران و داوران در سالن قرائت شد.
همچنین هدایایی توسط شرکت ذوب‌آهن اصفهان به سرپرستان تیم‌های شرکت کننده اهدا شد. سپس تیم‌ها معرفی شدند و رژه تیم‌های شرکت کننده در مراسم برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.