کاروان کانون دوچرخه‌سواران امام رضا (ع) کاشان امروز پس از غبار روبی، عطر افشانی گلزار و بستن پیمانی دوباره با شهدا برای بیست و دومین سال پیاپی رکابزنی تا بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) را با گرامی‌داشت یاد شهدای حریم ولایت و امنیت کشور و شهدای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از آرامستان دارالسلام گلابچی آغاز کرد.

مدیر کانون دوچرخه‌سواران امام رضا (ع) کاشان در این زمینه گفت: اعضای کاروان را تلفیقی از نوجوانان، جوانان، میانسالان، پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا و یکی از آزادگان تشکیل دادند که گلزار شهدای شهرها و روستاهای واقع در مسیر کاشان تا مشهد را با گلاب ناب غبار روبی و عطرافشانی خواهند کرد.

محمد قنبری افزود: ۱۰۰ نفر از سراسر کشور برای حضور در این کاروان اعلام آمادگی کرده بودند که از این تعداد ۴۰ نفر در تمرین‌ها و جلسه‌های آموزشی شرکت کردند و در نهایت ۱۰ نفر دوچرخه‌سوار مهمان از تهران، فیروزکوه، اصفهان، دزفول و کردکوی گرگان همراه با کاروان تا آستان مقدس امام هشتم (ع) رکاب می‌زنند.

وی بیان کرد: کاروان دوچرخه‌سواران کانون امام رضا (ع) کاشان جز اصفهان در پنج استان قم، تهران، مازندران، گلستان و خراسان شمالی که نزدیک به ۵۰ شهر و ۲۰۰ روستا را شامل می‌شود، رکاب خواهند زد که به یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر می‌رسد.

مدیر کانون دوچرخه‌سواران امام رضا (ع) کاشان با اشاره به راه‌اندازی این کانون در سال ۷۶ یادآور شد: پیراهن و چفیه متبرک شده به همراه جعبه کمک‌های اولیه روز گذشته در دیدار نماینده ولی‌فقیه در شهرستان، از سوی آیت الله نمازی به اعضای کاروان اهدا شد.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.