گزارش روز جمعه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار اعضای ستاد کاروان مردمی شادی غدیر رشت اظهار کرد: به هر حرکتی که موجب ترویج و تقویت احکام و مسائل غدیر شود باید کمک کرد.
وی  با بیان اینکه خدا به انسان های صادق که در راه دین در تلاش هستند کمک می کند، تصریح کرد: هر قدر انسان در راه خدا خالص شود انبساط و بهجت روحی پیدا می کند.
آیت الله فلاحتی ملت ایران را تبلور یافته مکتب امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: در برگزاری مراسم غدیر باید توجه داشته باشید به پروژه امام(ره) که وحدت امت اسلامی است، خدشه وارد نشود.
وی با تاکید براینکه انقلابی بودن بسیار مهم است، بیان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره انقلابی بودند و در حفظ انقلابی ماندن مردم باید تلاش شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان، ۱۵ روز مراسم شادی آسمانی به مناسبت عید غدیر را تعبیر خوب و رسایی دانست و یادآور شد: در آیین های مذهبی و شادی ها ارزش های انقلاب را به مردم برسانید.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در سایه امیرالمومنین علی(ع) تبلور یافته ، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با ولایتمداری تنیده شده است.
ابراهیم رضامهدی رئیس شورای هیات های مذهبی گیلان نیز در دیدار مذکور به تشکیل ستاد مردمی برگزاری مراسم عید غدیر با عنوان ۱۵ روز شادی آسمانی در رشت اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۸ روز عید غدیر کاروان شادی غدیر از مرقد خواهر امام رضا(ع) تا میدان شهدای ذهاب به حرکت در می آید.
حجت الاسلامی سیدحسین گلمیرزاده معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز از برپایی ۳۱۳ ایستگاه پذیرایی همزمان با عید غدیر در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: روز عید غدیر طرح یک هزار و ۴۳۰ سفره برای خانواده ها در محل های عمومی گیلان اجرا می شود.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.