امام جمعه چادگان گفت: آزادگان جوانی و شادابی خود را در راه خدای متعال داده اند، اما چون با خدا معامله کرده اند ضرر نکرده اند، آزادگان با صبر و استقامت خود به نظام و اسلام آبرو داده اند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در چادگان، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه های نماز جمعه چادگان که در مسجد جامع برگزار شد، افزود: شیخ زکزاکی که برای دوره درمان به هندوستان اعزام شده بود، با سفارش آمریکا به نیجریه بازمی گردد.
وی افزود: مساجد و هیات ها در روز غدیر به جشن و سرور بپردازند و به هیچ عنوان قبل از عید غدیر به استقبال ماه محرم نروند که این دستور اهل بیت(ع) است که در شادی آنها شاد و در غم آنها غمگین شویم.
امام جمعه چادگان ادامه داد: زندگی امام موسی کاظم(ع) سراسر مبارزه و شگفت آور و درس آموز بود و باید از ایشان درس بگیریم و آنها را در جامعه پیاده کنیم.
سلیمانی در خصوص انتخابات پیش رو مجلس گفت: افرادی که می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند اولا باید توانایی و تخصص لازم و البته تعهد داشته باشند، فردی که تعهد نداشته باشد نه تنها نمی تواند به اسلام و کشور خدمت کند بلکه ممکن است به زیان جامعه باشد.
امام جمعه چادگان افزود: مسئولان اجرایی بنیاد شهید توجه کنند که حل مشکل آزادگان نباید در پیچ و خم مسایل اداری بماند.
وی اظهار کرد: نیروهای جهادی بسیج خدمات گسترده ای در مناطق محروم به ویژه بخش چنارود ارائه داده اند. امیدواریم شعار خدمت رسانی و سازندگی در جامعه همگانی شود و فرهنگ جهادی با حمایت از بسیج سازندگی فراگیر شود.
وی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح ما افتخار می کنند که فرماندهی مقتدر و هوشمندی چون رهبر معظم انقلاب را بالای سر خود دارند و از راهبردهای ارزشمند در پیشرفت جامعه استفاده می کنند.
سلیمانی با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه برادران و خواهران در شهر چادگان گفت: برای پاسخ به شبهات جامعه نیاز داریم که افراد بیشتری در حوزه های علمیه ثبت نام کنند و تربیت روحانی همراه با آگاهی مسائل روز را به خوبی ترویج دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.