حمید شهبازی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری تعامل و تجانس نزدیک با دستگاه‌های مرتبط و ارتقا سطح کیفی زندگی مردم مورد تاکید است.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به تصویب و طرح لایحه مدیریت جامع و یکپارچه شهری تصمیم گیری کنند تا شهرداری‌ها خدمات شایانی به شهروندان ارایه دهند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: منطقه ١٠ یکی از مناطق پر جمعیت و متراکم اصفهان است که از لحاظ جمعیت دومین منطقه و از نظر وسعت در جایگاه هشتم مناطق ۱۵ گانه است.

وی ادامه داد: ٣٥٠ نوع خدمات مستقیم و غیر مستقیم توسط شهرداری به شهروندان ارایه می‌شود که این مهم نقش شهرداری در ارتقا کیفیت زندگی روزمره شهروندان را نشان می‌دهد.

شهبازی با بیان اینکه باید نگاه علمی به شهرداری‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: باید به دنبال این باشیم در حوزه مدیریت شهری پویایی و فعالیت که هویت اصلی شهر است، مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی، اظهار داشت: به دنبال آن هستیم تا اقتصادشهری پایه و اساس مدیریت شهری باشد از این رو یکی از شاخص‌های مورد توجه مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه اقتصاد شهری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در منطقه ١٠ شهرداری اصفهان بیش از ١٧ محله وجود دارد که سعی کردیم ارتباط مستقیم را با افراد اثرگذار و مرجع در این منطقه داشته باشیم و مشارکت آنها را بطلبیم.

شهبازی با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اجرای این منطقه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال گفت: ۲۸ طرح فعال در این منطقه وجود دارد که بخش عمده این طرح‌ها در محلات کم برخوردار و کمتر توسعه یافته اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، منطقه ١٠ شهرداری اصفهان با وسعت ٢٢٠٠ هکتار و جمعیت ٢٢٥ هزار نفر در موقعیت جغرافیایی شمال شرق اصفهان واقع است.

کلان شهر اصفهان دارای ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت است که دارای ۱۵ منطقه شهری، هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی مسکونی، ۷۰۰ هزار خانه، حدود ۳۶۰ هکتار اراضی آموزشی، ۵۰ هکتار پارکینگ، یکهزار و ۱۰۰ هکتار فضای عمومی و ۳۰۰ هکتار باغ داخل محدوده شهری است.

۹۹۱۳/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.