تملک فضای سبز و ساخت بی‌سر و صدای بنای یک پمپ بنزین جمع و جور با قطع درختان بین ۲ بلوار پشتی میدان میوه و تره‌بار که به انتهای طرح در دست اجرای زیرگذر کاشان می‌رسد، در فضای مجازی با پرسش‌ها و انتقادهایی همراه شده است.

ناپدید شدن یک‌شبه درختان جوانی که همین چند سال پیش از سوی خود شهرداری کاشان غرس شده بود و نابودی کامل فضای سبزی که گویا قرار است محل استقرار پمپ بنزین جدید باشد، دریافت مجوز از دستگاه‌های ذی‌ربط، نحوه تملک فضای سبز محدود بین ۲ بلوار باریکی که معبر عمومی به حساب می‌آید، آن هم در نزدیکی ۲ پمپ بنزین دیگری که به فاصله‌ای اندک در میدان بالایی و بلوار پایینی فعالیت دارند، از جمله پرسش‌ها است.

حاشیه‌های این طرح شائبه برانگیز به اینجا ختم نشده و فرماندار ویژه کاشان نیز نهم خرداد امسال در نامه‌ای به شهردار با استناد به شکایت یکی از جایگاه‌داران منطقه، خواستار پیگیری موضوع و جلوگیری از هر گونه ساخت‌وساز تا هنگام دریافت مجوزهای لازم از جمله تصویب کاربری در کمیسیون ماده ۵ استان شده بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان اما با وجود همه این مسائل در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت میدان شهید زجاجی پس از انجام فرایند قانونی و دریافت مجوزهای لازم آغاز شده است.

مهدی بذرافشان یادآور شد: تشریفات مزایده فروش زمین برای ساخت این جایگاه سوخت در ۲۱ تیر ۹۶ انجام شد و ساختش ۲۶ تیر همان سال به تصویب شورای اسلامی شهر کاشان رسید.

وی افزود: شورای ترافیک استان اصفهان نیز بر اساس بند هشت صورت‌جلسه شماره ۱۱۰۶/۱/۲۰۴۹ با ساخت این جایگاه سوخت در میدان شهید زجاجی موافقت کرده است.

تلاش‌های خبرنگار ایرنا برای گفت‌وگو با رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی- ناحیه کاشان در این زمینه به سرانجام نرسید.

بر اساس پایگاه اطلاع‌‎رسانی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران– منطقه اصفهان، هم اکنون ۱۹ جایگاه سوخت  و ۱۴ جایگاه سی.ان.جی در منطقه کاشان نسبت به توزیع سوخت اقدام می‌کند.

کاشان با جمعیت افزون‌بر ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.