امام جمعه موقت چادگان گفت: مردم در تامین هزینه های معیشت روزمره خود مانده اند و با این شیب قیمتی که هر روز در برخی کالاهای اساسی وجود دارد کمر مردم شکسته شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در چادگان، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهر چادگان، اظهار کرد: تمام زیبایی های این دنیا به خدای متعال بر می گردد و هرگاه خوبی و کار نیکی انجام می دهید اینها بالطبع برای ذات مقدس خدای رحمان است.

وی با بیان اینکه اگر انسان کاری را در دنیا انجام دهد ثمره آن به خود برمی گردد، افزود: در انجام هر کار دنیایی باید ابتدا رضای خدای متعال مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه موقت چادگان با تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: همیشه باید به سفارش ائمه اطهار عمل کنیم و هیچ وقت در جامعه دچار تاریکی و گناه نشویم که این با رعایت تقوا و حدود الهی برای همه ما امکان پذیر است.

وی با توجه به در پیش رو بودن روز عرفه و اهمیت آن، گفت: این نماز در شهرها و روستاها به صورت با شکوه برگزار می شود و حدیث داریم که اگر کسی از شب های قدر بهره نبرد در این روز فرصتی دوباره خواهد داشت.

ابراهیمی به عید غدیرخم که یکی از مهمترین اعیاد است اشاره کرد و افزود: آنقدر که خرید لباس و دادن طعام در عید غدیر سفارش شده در سایر مناسبت ها این گونه نیست.

وی افزود: مردم در تامین هزینه های معیشت روزمره خود مانده اند و با این شیب قیمتی که هر روز در برخی کالاهای اساسی وجود دارد کمر مردم شکسته شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.