**13 آبان نقطه عطفی در مبارزه ایران علیه آمریکاست
امام جمعه گلپایگان گفت : رویدا تاریخی 13 آبان نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه خوی استکباری آمریکا است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان در مصلای این شهر افزود : یکی از مهمترین این رخدادها تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 بود که هیمنه آمریکا در این رویداد تاریخی شکست و امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم یاد کردند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به رخداد تسخیر لانه جاسوسی ،دشمنی آمریکا همچنان با تهدید و تحریم علیه مردم و انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد، ادامه داد: آمریکا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و مناسبت13 آبان امسال تمام تلاش خود را برای قطع کامل صادرات نفت برای ضربه زد به جمهوری اسلامی معطوف کرد.
امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: اما این توطئه نیز با صدور یک میلیون 800 هزار بشکه ای نفت ایران در آستانه این روز با شکست مواجه شد.
وی تاکید کرد : مردم باید با وحدت و همدلی و مسئولان با هوشیاری، دیپلماسی فعال، مدیریت جهادی و نگاه به درون توطئه های دشمن به خصوص آمریکا را خنثنی کنند.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار جمعیت در 180 کیلومتر ی شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138
**مسئولان به مسایل فرهنگی و دینی دانش آموزان توجه کنند
امام جمعه سمیرم از مسئولان و فرهنگیان خواست به مسایل دینی و فرهنگی دانش آموزان بیش از پیش توجه کنند.
fه گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های نمازجمعه سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر اظهارداشت: اصل و اساس هر جامعه فرهنگ و معنویت است که اگر در نوجوانان و جوانان به آن توجه شود آینده جامعه نیز روشن خواهد بود.
به گفته وی، هفته بسیج دانش آموزی فرصت خوبی برای ترویج تفکر بسیجی در این قشر با روحیه جهادی و معنوی است.
خطیب جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: درس مقاومت و مبارزه با استکبار که در همین هفته و یوم الله 13 آبان یادآوری و بازخوانی می شود درس بزرگی برای فراگیران و دانش آموزان بعنوان آینده سازان این مملکت است.
وی با گرامیداشت هفته وقف تصریح کرد: این سنت نیک و ارزشمند یادگار اهل بیت و پیامبر اسلام است که بعنوان صدقه جاودانه برای افراد باقی می ماند و به جامعه و متولیانش خیر و سعادت می رساند.
امام جمعه سمیرم از دست اندرکاران و خادمان پیاده روی اربعین حسینی تشکر کرد و افزود: حضور مسلمانان و غیر ملسمانان در 60 کشور جهان نشان دهنده جهانی شدن مکتب عاشورا و پیام سیدالشهداست.
دهقانی ادامه داد شکوه و عظمت این پدیده بی نظیر چشم جهانیان را شگفت زده کرده و سال به سال با وجود کوردلی رسانه های غربی تاثیرات این راهپیمایی میلیونی برای جهانیان روشن تر و نمایان خواهد شد.
7147
**امروز هیمنه آمریکا شکسته شد
اصفهان - ایرنا - امام جمعه خور و بیابانک گفت: آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی با خیانت در ایران هیچگاه به اهداف از پیش طراحی شده خود نرسید و امروز هیمنه او شکسته شده است.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در نماز جمعه شهر خور در امام زاده سید داود (ع) افزود: تنها هدف آمریکا براندازی نظام و انقلاب اسلامی است و با گذشت 40 سال از عمر انقلاب در این راه موفق نشد.
وی ادامه داد : آمریکا در طول این مدت با ترور نخبگان و به شهادت رساندن علمای دین و جوانان و نوجوانان این کشور سعی داشت اسلام را از بین ببرد اما این جنایت ها در کارنامه ننگین و سیاه او باقی ماند.
امام جمعه خور و بیابانک با اشاره به گرامیداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اضافه کرد : این روز باعث روشن شدن افکارعمومی و مردم جهان علیه آمریکا شد.
وی با بیان اینکه ملت ایران 13 آبان جواب یاوه گویی های آمریکا را می دهد ،یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان و اعلام حمایت ، به طور قطع دلسردی آمریکا و دشمنان را به دنبال دارد.
9860
**تحریم های آمریکایی علیه ایران شکست می خورد
ایرنا- امام جمعه نایین گفت: تحریم های ظالمانه آمریکایی ها علیه ایران پس از 13 آبان مانند توطئه های گذشته به شکست و سرافکندگی خودشان منجر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین افزود : آمریکایی ها در 40 سال گذشته و بخصوص پس از روی کار آمدن ترامپ هرگونه توطئه و کارشکنی را در خصوص ملت ایران انجام دادند ولی هرگز دستاوردی برایشان نداشته است.
وی اظهار داشت: کودتای 28 مرداد و روی کار آمدن محمدرضا پهلوی، ایجاد ساواک از جمله توطئه های آمریکایی ها قبل از انقلاب اسلامی بود.
وی یادآور شد: تبدیل سفارتخانه آمریکا به مرکز جاسوسی، کودتای نوژه، طوفان طبس، حمله به هواپیمای مسافری ایران و کشته شدن 300 مسافر بی گناه، وضع تحریم های ظالمانه و خروج یکجانه از برجام از جمله خیانت های آمریکای ها پس از انقلاب علیه ملت ایران بود.
سجادی به سالروز تسخیر لانه جاسوسی 13 آبان روز استکبار ستیزی اشاره کرد و افزود : ملت انقلابی ایران باید در راهپیمایی این روز حضور حداکثری داشته باشد.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت 7136
**بررسی صلاحیت 4 وزیر در یک روز جای سؤال دارد
امام ‌جمعه خمینی‌ شهر گفت : بررسی صلاحیت چهار وزیر در یک روز جای سؤال دارد، مجلس باید برای بررسی صلاحیت این وزیران وقت بیشتر می‌گذاشت.
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه های نماز جمعه خمینی شهر افزود : امیدواریم مجلس در تشخیص وزرای پیشنهادی دولت دقت لازم را کرده باشد.
وی ادامه داد : امیدواریم سه وزیر جدید نواقص وزرای گذشته را جبران کنند.
وی در خصوص چهارمین وزیر پیشنهادی دولت و جابجایی وی از وزارت صنعت و معدن به وزارت کار و امور اجتماعی گفت : آقای شریعتمداری چه راهکاری برای حل مشکلات صنایع تعطیل و نیمه تعطیل و ورشکسته انجام داده است.
امام‌ جمعه خمینی‌ شهر ادامه داد : امروز مردم از دردهای کهنه فساد، معیشتی و مشکلات اقتصادی رنج می برند و بخشی از مردم حتی توانائی پرداخت قبوض خود را ندارند.
وی گفت: دین اسلام با مستکبر مبارزه کرده است ، در هر زمانی دین اسلام با مستکبرین زمان خود مبارزه می‌کند.
وی 13 آبان را روز مبارزه به استکبار تصریح کرد : مبارزه با استکبار در روح دین اسلام و وظیفه مسلمانان است ،جوانان ما برای شناخت بهتر وآشنائی با جنایات آمریکا اسناد منتشرشده در مورد لانه جاسوسی را مطالعه کنند .
شهرستان خمینی شهر با حدود 300 هزار نفر جمعیت در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
/7145
**پیاده روی اربعین عظمت شیعه را به تصویر کشید
امام جمعه موقت تیران گفت : پیاده روی اربعین طی سال های اخیر شکوه و عظمت شیعه را به تصویر کشید و موجب نا امیدی دشمن شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید کریم امامی در خطبه های نماز جمعه تیران افزود : شکوه مراسم اربعین ترس در دل دشمنان ایجاد کرده که در سلامت و آرامش خاصی نیز برگزار می شود.
وی بیان کرد: پیروان ادیان مختلف غیر اسلامی با شناخت عظمت قیام کربلا و شخصیت امام حسین(ع) نیز در این مراسم شرکت می کنند و فرصتی برای ترویج فرهنگ شیعی است.
وی به ناکامی آل سعود در مدیریت فعالیت های خود، اظهارداشت: آل سعود با حمایت آمریکا و اسرائیل علیه ملت های مظلوم جنگ راه انداخت اما امروز به دلیل کمبود امکانات و مشکلات داخلی خواستار توقف جنگ شده و نتوانست اهداف خود و کشورهای حامی را محقق کند.
امام جمعه موقت تیران ادامه داد: سرانجام آل سعود شکست و ذلت است اما درک این موضوع برای آن ها در حال حاضر امکان پذیر نیست و تاریخ نسبت به عملکرد آن ها قضاوت خواهد کرد.
وی یادآورشد: آمریکا و اسرائیل از نوکران خود تا هنگامی که در مسیر اهدافشان هستند حمایت می کنند و پس از آن مسیر همراهی را تغییر داده و همانند صدام با آن ها برخورد می کنند.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته است.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.