سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که دولت و دستگاه‌های نظارتی باید بر روی کاهش و تثبیت قیمت کالاها تمرکز کنند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر صادرات ۱۲۰ میلیون دلاری آب نبات تولیدی با ارز دولتی بیان کرد: کالاهایی که با ارز دولتی تولید می شود در گام اول باید در اختیار مردم خودمان قرار گیرد و در گام بعد باید به سمت صادرات رفت. اینکه یک کالایی با ارز دولتی در کشور تولید شود و سپس بدون رسیدن به دست مردم صادر شود قابل قبول نیست.

وی افزود: امروز اولویت اول کشور تامین کالاهای اساسی برای مردم است و انتظار می رود دولتمردان در این حوزه نظارت جدی و کافی اعمال کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به مسائل پیش آمده افزایش قیمت ها در برخی از حوزه ها اتفاق افتاد اما اینکه قیمت کالاهای اساسی در برخی از مغازه ها با یکدیگر اختلاف زیادی دارند و گاهی به صورت بی رویه بالا می روند و با کاهش نرخ ارز تغییری در آن صورت نمی گیرد جای سوال دارد و برای مردم قابل هضم نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: دولت و دستگاه های نظارتی باید بر روی کاهش و تثبیت قیمت کالاها تمرکز کنند و از سوی بعد نظارتی در این بخش بسیار حائز اهمیت است.

سلیمی در پایان با اشاره به ضرورت نظارت دستگاه های نظارتی بر تولید و توزیع کالاهای اساسی با قیمت مناسب بیان کرد: باید با نظارت دقیق دستگاه های نظارتی کالاهای اساسی با قیمت مناسب تولید و در اختیار مردم قرار گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.