محمد علی احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته  نماز جمعه شهر اصفهان به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش مردم در سال های پس از انقلاب اسلامی، افزود: تشکیل سازمان بسیج بستر حضور مردم در دفاع مقدس را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه سایه جنگ را حضور مردم از سر انقلاب کوتاه کرده است، اظهارداشت: اگر انقلاب اسلامی در جهان اقتدار خود را در قالب سرنگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکا و متوقف کردن نفتکش همراه با این اسکورت انگلیسی به رخ جهانیان می کشد، به پشتوانه حضور مردم است.
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس، مقابله با تهدیدهای امنیتی و فتنه های مختلف، با حضور مردم مدیریت شده است.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به تشکیل این شورا در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹، ادامه داد: این شورا با هدف هماهنگی برنامه های مردمی و حضور پر شور مردم در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمسک به رسانه های و دستگاه های مختلف جنگ احزابی در عرصه های اقتصادی و فرهنگی  علیه انقلاب اسلامی راه اندازی کرده است.
احمدی تصریح کرد : مظهر حضور مردم انتخابات و راهپیمایی های مختلف است و در این بین برگزاری راهپیمایی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است و لذا دشمن برای کم رنگ شدن این راهپیمایی ها تلاش های بسیاری دارد.
به گفته وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور ۲۴ نهاد فرهنگی و تبلیغی و اجرایی برای حضور مردم در عرصه های مختلف برنامه ریزی می کند.
احمدی اضافه کرد : ایجاد زمینه برای تعظیم شعائر در ایام الله، نکوداشت مناسبت های ملی، مذهبی و انقلابی و افزایش مشارکت مردم در برگزاری مراسم از جمله اهداف و برنامه های این نهاد انقلابی است.
وی اضافه کرد: کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مقطعی، دولتی یا حزبی و  گروهی نیست  و  لذا برغم گلایه برخی گروه ها و احزاب، کارکرد مردمی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی دنبال می کند.
۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است.

۶۰۲۶//۷۱۳۴/
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.