امام جمعه موقت شاهین‌شهر گفت: آمریکا در حال تشکیل ائتلافی در منطقه، برای مقابله با جمهوری اسلامی است، اما این ائتلاف به اصطلاح نظامی که کاری جز دزدی دریایی ندارد راه به جایی نمی برد.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شاهین شهر، با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی پس از توقف کشتی ایرانی در جبل الطارق، گفت: آمریکا به دنبال ایجاد ائتلافی به بهانه ایجاد امنیت و صیانت از کشتیرانی در منطقه خلیج فارس است.

وی ،از این ائتلاف به عنوان ائتلاف دزدان دریایی یاد کرد و افزود: آمریکا با ایجاد این ائتلاف به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی است، اما این ائتلاف به اصطلاح نظامی که کاری جز دزدی دریایی ندارد راه به جایی نمی برد.

محمدی، به وظیفه شورای نگهبان در حفاظت از اسلام و تصویب قانون منطبق بااسلام برای بقای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: عده‌ای در داخل و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی با ایجاد هجمه و حمله به شورای نگهبان نمی‌خواهند شعائر و قانون‌ اسلام در جمهوری اسلامی
تصویب و اجرا شود.

امام جمعه موقت شاهین‌شهر، با اشاره به سازمان حقوق بشر، متولیان آن و جنایاتی که اعضا و متولیان آن انجام می‌دهند، اظهار کرد: خروج آمریکا از معاهده "منع موشک های هسته ای میانبرد" با روسیه نقض صریح حقوق بشر است.

وی به دستورات رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب از رئیس دولت خواست برای تنظیم بازار در ایجاد ثبات در قیمت‌ها اقدام کند.

امام جمعه موقت شاهین‌شهر، تصریح کرد: تنطیم بازار خواست مردم است، گرانی در بازار موجود است، اما بازار باید دارای ثبات باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.