رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: 1500 طرح صنعتی در استان اصفهان بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که جهت تکمیل نیازمند خط اعتباری ویژه ای از سوی بانک ها همچون بانک رفاه هستند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، ایرج موفق ظهر امروز (یکشنبه) در جریان سفر و نشست با مدیرعامل بانک رفاه کشور که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث اشتغال 10 درصد شاغلین کشور در صنعت استان اصفهان فعال هستند که این نشان از فضای صنعتی استان دارد.
وی افزود: در بحث رونق تولید 43 نفر در استان متقاضی دریافت تسهیلات از بانک رفاه بودند که تسهیلات 9 متقاضی از سوی این بانک پرداخت و 39 مورد پرداختی مستقیم انجام شده است، همچنین 27 تقاضای دریافت تسهیلات همچنان باقی مانده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان همچنین خواستار خط اعتباری ویژه از سوی بانک رفاه برای ارائه تهسیلات به شرکت های ذوب آهن، فولاد مبارکه، داروسازی فارابی و رها شد.  
وی در ادامه به بند الف تبصره 18 اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز برای بانک رفاه سهمیه ای برای استان پیش بینی نشده است.
موفق با بیان اینکه در استان اصفهان 3800 طرح در حال اجرا است، گفت: حدود 1500 طرح استان بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که آنها متقاضی تسهیلات جهت تکمیل خود هستند و اگر خط اعتباری ویژه ای برای آنها درنظر گرفته شود تعدادی از این طرح ها را می توان به بانک رفاه معرفی کنیم تا سهم 30 هزار نفری اشتغال جدید در استان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه سهم مصارف به منابع بانک ها در استان اصفهان 77 درصد است، اظهار کرد: این نسبت در بانک رفاه 65 درصد بوده که باید به 85 درصد افزایش یابد.
کدخبرنگار: 13036

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.