فرماندار کاشان از بهره برداری 61 طرح مخابراتی با اعتبار 70 میلیارد و 425 میلیون ریال در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
علی اکبر مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در کاشان، اظهار کرد: این طرح ها شامل ۱۳ طرح اینترنت پرسرعت و دیتا، ۲۸ طرح سیار، پنج مورد فیبر، ۱۵ شبکه انتقال برای بهینه‌سازی زیرساخت‌های مخابراتی و پوشش تلفن همراه در روستاهای وادقان، چاله‌قره، توکل‌آباد، ده‌زیره، احمدآباد، شوراب، قهرود، سار، ون و خرمدشت است. 
وی افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان کاشان را ۴۵.۵ درصد، تعداد تلفن‌های ثابت مشغول به کار ۱۷۵ هزار شماره و ضریب بهره‌برداری از این خطوط ۷۶ درصد و تعداد سایت‌های تلفن همراه ۱۶۰ مورد است که از این تعداد، ۱۰۲ سایت نسل سوم و چهارم را پوشش می‌دهند.
وی تصریح کرد: در بخش اینترنت پرسرعت نیز ۳۶ هزار پورت مشغول به کار در شهرستان کاشان وجود دارد، اما همچنان ظرفیت خالی در این بخش وجود دارد و آماده ارائه سرویس دهی است.
فرماندار کاشان گفت: همزمان با این آیین، طرح ارتقای پنج سایت تلفن همراه روستایی شهرستان کاشان به نسل سوم با اعتبار افزون بر ۳۵ میلیارد ریال رونمایی شد. 
مرتضایی همچنین خواستار رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در بخش نیاسر به ویژه روستاهای ون، ارمک و سار،  فیبر نوری برای دوربین‌های پایشی نصب شده در شهرستان و همچنین واگذاری تلفن ثابت به اهالی شهرک امام رضا (ع) شهر نیاسر کاشان شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.